8 Ocak 2013 Salı

MİM ; NELERİ ÖZLEDİM

OLMADI BAŞTAN Bloğunun sahibi Emine beni geçtiğimiz günlerde mimlemişti. Konumuz neleri özlediğimiz.

Mimlendiğim günden beri düşünüyorum neleri özledim diye ama çok da bir şey özlemedim heralde :)
Özellikle evlendikten sonra hayatım okadar rayına oturdu ,okadar güzel gidiyor ki hayat benim için ufak tefek mutsuzlukları bile görmüyorum. Tek eksikkliğim ailem. Sanırım bir tek özlemini duyduğum şey onlar. Dört gözle mesafelerin bittiği günleri bekliyorum.



Bugün de babamın doğum günü. Keşke yan yana olabilseydik... Neyse fazla duygusala bağlamadan bu özlem konusunu kapatalım.


Kişi belirtmeyeceğim,isteyen herkez özlemlerini yazıp kendini tarafımdan mimlenmiş saysın.



RESİM;GOOGLE GÖRSELLERİNDEN ALINTIDIR.

2 yorum:

Aydan Yumrukcu dedi ki...

Aileden uzakta olmak zordur,umarim en kisa zamanda mesafeler biter ve ozlemini cektigin guzel ailene kavusursun tatlim :))

Aycelce Hayat dedi ki...

Aydan ; inşallah canım, güzel dileklerin için teşekkürler.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...