28 Ocak 2013 Pazartesi

PATATESLİ KEK


Yukarıda gördüğünüz harcı hazırladım. Tarifi UP TO SİBEL bloğunun ŞU yazısından aldım.Her evde kolaylıkla bulunabilecek malzemelerle çok basit bir şekilde yapılabilir lezzetli mi lezzetli bir tarif. Patatesin her çeşidine hasta olan biri olarak benim favori tariflerimin arasında yerini aldı.


Harcım kek kalıbına göre biraz az geldi, fırında bu halini görünce eyvah kabarmamış dedim ama kalıptan çıktıktan sonraki görüntü  bence başarılı. Normal kekleri hayatta böyle kabartamazken tuzlu kek nasıl oldu da böyle kabardı şaştım . Ama sonuçtan memnunum.:)



İYİ HAFTALAR.:)

11 yorum:

gonca gp dedi ki...

Tarif benim yaptığım tariften ama ben içine soğanda koydum sende öyle dene daha lezzetli oluyor ;)
Afiyet olsun :)

Aycelce Hayat dedi ki...

gonca'cım soğan hiç aklıma gelmedi inanki tarifte ne gördüysem o şeklde yaptım ama bbir dahaki yaptığımda soğan da koyarım.

designbyD dedi ki...

Bizim evin vazgeçilmez tarifi. Bizdeki adı "patatesli pizza". Kahvaltıda süper oluyor. Bir de orta boy bir soğan rendesi ekleyerek dene. Çok lezzetli oluyor:)Ay bak canım çekti şimdi:) Ellerine sağlık. Et olsun bebişeee:)

Aycelce Hayat dedi ki...

designbyD ; mutlaka soğanla da denicem canım , ilk deneyimim olduğu için bulduğum tarifin dışına çıkmak istemedim.

UPTO SİBEL dedi ki...

bende bi soğanlı deneyeyim bakalım :)
afiyet olsun

Aycelce Hayat dedi ki...

UPTO SİBEL ; soğana büyük ilgi var canım bence de bir denemeliyiz

cecilia dedi ki...

çok lezzetli ve pratik bir tarifmiş bende kendimce bir şeyler katıp deneyeceğim ;)

PINKY FASHION dedi ki...

çok güzel görünüyor canım çekti!!!

Aycelce Hayat dedi ki...

cecilia; dene canım sen eminim çok daaha iyisini yaparsın

pınky fashion ; denemeni tavsiye ederim ben ilk kez yaptım ve çook sevdim

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

Becerikli hatun dokturmussun yine masallah ellerine saglik canim bende patates yerine peynirkoyup yapiyorum oda cok leziz oluyor:-) bu saatte canim istedi ya cok guzel yapmissin sende pof pof olmus valla:-)

Aycelce Hayat dedi ki...

Özlem ; benim tuzlu olarak kek deneyimimin ilki bu. soğan diyen var sen peynir dedin , hayal gücümüze göre işte ne yaparsan oluyo anlaşılan :) beğenmene sevindim.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...