9 Ocak 2013 Çarşamba

PRENSESİN ÇEYİZİNE EKLENENLER


Kayınvalidem 3 kız kardeş ve bu 3 kardeşin de 2'şer tane oğlu var.(Toplamda 6 oğlan) Eşim ailenin en büyükk oğlanlarından ben de haliyle ilk gelin VEEE bunca erkeğin içine gelen torun yani bebeğimiz kız. Haliyle daha doğmadan şımartılmaya başlandık. Teyzeler bir yandan kayınvalidem bir yandan, annem teee Antalyalardan sürekli bir şeyler alıyorlar,fabrika gibi örgü üretimindeyiz :) Neyse uzun lafın kısası bu cicileri ben almadım. Miniğe babannesinden hediye.:)



13 yorum:

pembe mor alg dedi ki...

netatlılar isim bellimi

Aycelce Hayat dedi ki...

pembe mor alg; teşekkürler canım, belli tabiki taaaaaaaaaa 7 sene önce kararlaştırmıştık hala aynı isimde duruyoruz .

BOŞNAK KIZI dedi ki...

ne güzel canımm yaa Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin :) ailenin gözbebeği olcak :))

herşey tadında dedi ki...

çok şirinler canım benim kıyamam;)
herşeyin küçüğü güzel zaten
annenler uzaktaymış sen nasıl alıştın buraya anladığım kadarıyla eşin çalışıyor sen yanlızsın
bütüngün canın sıkılmıyormu

Aycelce Hayat dedi ki...

Boşnak kızı; amiinn canım, aynen öyle gözüküyor ailenin şımarık gözbebeği olucak.yandık.:)

herşey tadında; evet herşeyin küçüğü güzel :) Bizim geçmişimiz uzun 7 senelik birliktelik gide gele alışmıştım zaten de aileden ayrı kalmak zor tabi :) bide izmiri tam bilememek gitmek istediğim yere tek başına gidememek zor :) canım da sıkılıyor tabi bazen. :)

herşey tadında dedi ki...

kıyamam sana
aynen bende yanlızlığa alışamadım
şimdi taşınmaya karar verdik
yapamadım gaziemirde çok yanlız kaldım
valla yanlızlık zor
allah nerde varsa yardımcı olsun
şimdi senin kız gelince hiç canın sıkılmaz yoldaş olur sana;)

Aycelce Hayat dedi ki...

herşey tadında; yakınmışsın bana ben de sarnıçtayım :) beklerim canın sıkılınca :)

herşey tadında dedi ki...

sağol canım bende beklerim herzaman

cecilia dedi ki...

ah tam prenses desene cnm çok güzel herşey çok şanslı bir bebek olucak annesi :)

Aycelce Hayat dedi ki...

cecilia; aynen canım şimdilik her şey çook gzel :) allah bozmasın

Matruşka dedi ki...

Kuzuluu olan ve pespembecik olanlar çokk şekeyy ama yav kuzunun emziği war bidee :))
Allah sevgiyle ilgiyle büyütebilecek herkeze nasip etsin inş umarım sağlıklı doğAr...

Aycelce Hayat dedi ki...

Matruşka ;amin canım güzel dileklerin için teşekkürler, bu arada senin bloğun var mı ,kullanıcı panelinden bilgilerine girmeye çalışıyorum ama sadece takibindeki blogları görebiliyrum.?

Matru$ka dedi ki...

Yok caNımya blogum falan açmayı dusunuyordum ama benımkısı ızın vermedi zaten acmamda bu satten sonra bana sataşan bı teyze oldu bloger teyze :)ondan sonra herkes düşman oldu sayesınde gerek yok işte acmayada profil bilgilerimi okursan anlıcaksındır beni gmaılım var okdr..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...