10 Ocak 2013 Perşembe

WATSONS VÜCUT KREMİ / ÜRÜN YORUMU


Geçtiğimiz günlerde aldığım bu yaban mersini ve narlı vücut kremini kullanma fırsatım oldu, ama hayal kırıklığı. :(

Yapısı oldukça yoğun bu sebeple çok az almama rağmen sürdükten sonra cildime bir türlü yediremedim.Sanki kese yapmışım da kirler çıkmış gibi topak topak oldu ürün ? Acaba bacaklarımda ölü deriler mi var dedim elimin üstüne uyguladım yine aynısı olunca yanlış bir seçim yaptığım dank etti. Bana yine vücut kremi arayışı kaldı. Gerçi şuan elimde saf argan yağı var,şimdilik onu kullanıcam ama üzüldüm bu ürünün böyle çıkmasına.

Aranızda benzer durumla karşılaşann var mı? Yoksa bende mi bir terslik var :)?


22 yorum:

It-Girl dedi ki...

Yeni yıla özel blogumda hediye veriyorum.Gelirsen sevinirim;):)http://www.catchtheitgirl.com/2013/01/hediye-cekilisi-icin-hemen-bloga.html

BOŞNAK KIZI dedi ki...

canım benim de denemek istediğim bir üründü artık almayı düşünmüyorum.Nivea.nın portakal özlü olan vücut losyonunu kullanıyorum şuanda ama kış için biraz yetersiz kalıyor daha etkili bir ürün bulmam lazım :))

Aycelce Hayat dedi ki...

It-Girl; bilgi verdiğin için teşekkürler.

BOŞNAK KIZI; canım bugün sadece ellerime tekrar denedim ççooookkk az parmak ucuyla almak yeterli oluyor o topaklanma sorununu yaşamadım kokusu da kalıcı oldukça fiyatı da uygundu istersen dene, ama ben bunu vücudum için aldım elime kullanmak için değil o yüzden bilemiyorum valla , başkasında nasıl bir etki yaratır onu da bilemiyorum. :)

sevda s. dedi ki...

Vücut kremi arayışındayım demişsin ya, The Body Shopun bazı ürünleri %70 indirimde, 38TLlik Macademialı body butterını 11TLye aldım gerçekten çok çok güzel tavsiye ederim.

Aycelce Hayat dedi ki...

sevda ; canım bu watsons'ı aldığım gün body shop a uğradığımda ben de baktım da ozaman indirimde değillerdi ordan çıkıp watsonsa girip bunu aldım.yakında yine çıkıcam alışverişe bakıcam tekrardan başka markalara da

cingifilli dedi ki...

Canım vücut için loreal krem dene derim.şu yazımda görseli var.http://www.cingifilli.com/2009/09/yeni-loreal-urunlerim.html beyaz olan kutudan çok memnunum.

A birde eklemeden edemiceğim neutrogena kavanoz kreminin lacivertini hamileliğim boyunca kullandım.karnımada sürdüm ilk5ay o kremden başka hiçbir ürün kullanmadım ve sıfır çatlakla doğum yaptım;)

Aycelce Hayat dedi ki...

cingifili; hemen ürünleri inceliyorum canım. teşekkürler yardımın için, ben gerçi çatlaklar için pregnacare kullanıyorum da geri kalan bölgeler için vucüt kremi arayışındayım.önerdiğin ürünlere bakıyım olmadı alıırım :)

Matruşka dedi ki...

Canım o bendede olmusdu oriflame bacak kreminde hatta surdukden sonra yedi krem bacak bacak usdune attım topaklandı :/ama daha sonra peelıng yaptıgımda sonuç guzeldı zaten hamama giderim düzenli çok iyi geliyor ve bu sorun yani topaklanma sanırım kirden oluyor yoksa guzel krem bu bırde mangolusumu ne vardı avakadolusu yanılmıyorsam sanırım oda cok sevılıyor ...

Aydan Yumrukcu dedi ki...

Sekerim ben de Watson'un cocoa body butter ini kullaniyorum , yapisi biraz kati ama ben dus sonrasi vucuduma uyguluyorum ve hicbir sorun yasamadim.Ama bir daha alir miyim hic sanmiyorum :( El kremi olarak Watson'un collagen kremini kullaniyorum ve cok memnunum fiyat olarakta 5 tl di sanirim.

Aycelce Hayat dedi ki...

Matruşka ; canım ben de duştan sonra uyguladım sanıırım fazlaca ürün almışım ben,braz daha az sürünce sorun ilk deneyimim gibi olmadı ama bir soğudum üründen şimdilik dolapta yatışta.

Aydan Yumrukçu ; watsons ürünleri fiyat olarak uygun , ben de merakımdan denemek istedim ama bir daha alır mıyım dediğin gibi,almam :))

Aydan Yumrukcu dedi ki...

Yves Rocher kursun icermeyen urunleriyle goz kalemi ve yuz kremlerinde favorimdir sanirim vucut icinde bu markayi tercih edecegim. Kesiflere devam edelim ve birbirmizle paylasmaya devam,yasasin kizlar dayanismasiiii :)))

Aycelce Hayat dedi ki...

Aydan; aynen canım keşifleredevam, ama yves rocher bana çok gereksiz pahalı geliyor indirimleri takipetmek gerekiyor. kozmetikte çok cimriyim ben :)

Aydan Yumrukcu dedi ki...

Tatlim bazi urunleri pahali ama iste organik urunler oldugu icin,amaaa ayin 13 une kadar Yves Rocher urunlerinde %50 ye varan indirimler var aklinda olsun ;)) bana mail geliyor indirim oldukca haber veririm sana da :)

Aycelce Hayat dedi ki...

Aydan; aaa iyimiş ozaman yarın bir ihtimal dışarı çıkarsam uğrucam bakalım :) teşekkürler bilgin için

Aydan Yumrukcu dedi ki...

Sana optimum avm yakin sanirim,optimum da yves rocher var canim arzu edersen bak :))

Aycelce Hayat dedi ki...

Aydan ; evet cnım optimum yakın, bugün çıkıcam dışarı ama optimuma uğrarmıyıım bilemiyorum, yves rocher kendi online sitesinden baktım ürünlere fiyatlar oldukça iyiydi şuan ama tam %5o indirim yok.

Aydan Yumrukcu dedi ki...

Ben bugun gittim optimum cok cok kalabalikti.Insanlar ordu gibiydiler merdivenlerde falan, umarim o kalabagin icine girmemissindir :)

Aycelce Hayat dedi ki...

Aydan; :)) innan son dakkada vazgeçtim gitmekten, bizim tadilat durumu var praktikerle baumaxaa gittik optimuma zaman kalmadı. iyi olmuş hafta içi giderim en olmadı sakin sakin ama bu hafta çook gezdim indirim mindirim umrumda değil dinlenmek istiyorum :))

Aydan Yumrukcu dedi ki...

Sansin yaver gitmis canimm o karmasaya girmemene sevindim :)) Tadilat icin de kolay gelsin,cok yorulmayin kizin ve sen :)

Aycelce Hayat dedi ki...

Aydan; çoook teşekkürler canımm :) dikkat ediyoruz biz kendimize. :)

bubenimdunyam dedi ki...

Ben azıcık alıp noktalar halında bıkac yerıne bırakıyorum kolumun veya bacagımın sonra yedırıyorum benımkınde sorun yok belkı aldıgın urunde sorun vardır canım.

AYSEL KAYA dedi ki...

bubenimdunyam ; valla ben anneme verdim o da sorun yaşamamış, sanırım ben fazlaaca ürün aldım

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...