26 Ocak 2013 Cumartesi

WOLLEX - PRENSESE BEBEK ARABASI // TEKNİK ÖZELLİKLER


WOLLEX NEW YORK TRAVEL SİSTEM BEBEK ARABASI ;  VİDEODA PARÇALARIYLA BİRLİKTE KURULUMU GÖSTERİLİYOR.

DÜN ELİMİZE GEÇTİĞİ İÇİN BU VİDEODAKİ KADAR BAŞARILI OLAMADIĞIMIZDAN FOTOĞRAFLAMAYI TERCİH ETTİM. DİLEYEN VİDEOYU İZLER ,DİLEYEN FOTOĞRAFLARA BAKAR.

BİZ ÇOK ÇOK ÇOOKK BEĞENDİK. UMARIM MİNİK SULTAN DA BEĞENİR. MERAKLA BEKLİCEZ.

GEÇELİM BENİM ÇEKTİĞİM FOTOĞRAFLARA ; ( TESADÜF VİDEODAKİ KIRMIZI RENKLE AYNI ÜRÜNÜ ALMIŞIZ )




















8 yorum:

herşey tadında dedi ki...

Hazırlıklar tam gaz başladı demi artık;)
hayırlısı olsun annesi
seni mimledim tatlım yapmak istersen buyur gel
öptüm seniii

ömür inandı dedi ki...

Cok guzelmis:) hayirli ugurlu olsun gule gule kullansin bebis:) omurinandi.blogspot.com

Aycelce Hayat dedi ki...

herşey tadında ; aynen canım hazırlıklar tam gaz dediğin gibi, mimi de gördüm yapıcam,yorum da yaptım zaten.

ömür; teşekkür ederim.inşallah sağlıkla kullanmayı nasip eder allah

Adsız dedi ki...

Amaniin pek afilliymişş canıımm ;))
güle güle kullansın bebeCik ..
yZr.matruşka.

gonca gp dedi ki...

Ayy çok güzel canım. Allah güle güle kullanmayı nasip etsin.:)

Aycelce Hayat dedi ki...

Matruşka; teşekkürler canım.

Gonca; amiinn bitanem yaa inşallah o günleri de görürüzz .

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

Oooo cok kullanisli iyi gunlerde kullansin insallah kuzucuk oh keyif cata cata gezinsin bakalim insallah helede yatak konumuna gecmesine tam not yani:-)

Aycelce Hayat dedi ki...

Özlem ; evet cnım yatak konumunda oluşu küçüükken işimize yarıcak gibi, inşallah rahatlıkla kullanabiliriz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...