30 Ocak 2013 Çarşamba

YENİ BİR MİM VE MİMLEDİKLERİM

BİR OJE DİYARI  bloğunun sahibi beni mimlemiş.Bir de ödüle layık görmüş..Teşekkür eder , hemen sorularını yanıtlamaya geçerim.

1- Gezmeyi sever misin nerelere gitmeyi tercih edersin ?

      Gezmeyi kim sevmez :) Sakin olan her yerde gezerim yeter ki kalabalık,curcuna,itiş kakış olmasın.

2- Aşk'ı tanımlar mısın deseler ne derdin :) ?
       Tanımlayamam derdim. :) Tarifi yok yaşanır, herkesin aşkı kendine saklıdır derdim.

3- Ablanız var mı varsa nasıl bir duygu ?
     Ailenin tek kızıyım. O yüzden kardeş sevgisinin nasıl bir duygu olduğunu açıklamak bana düşmez.

4-En çok gitmek istediğiniz yer,şehir,ülke hangisi olursa ?
    İtalya, Prag ilk sıradaki hayallerim.

5-Sevgiliniz varsa tanışma hikayeniz, yoksa en güzel anınız  nelerdir?
    7 yıllık sevgilim 2 yıldır da kocam, artık eskidik biz ne hikayesi :)

6- Makyajda en çok önem verdiğiniz ürün hangisidir?
      Rimel

7- Olmazsa olmaz diyebileceğiniz 3 şey nedir ?
     * Annem - babam , *  Eşim , * Sağlık

8- Yemek yapmaktan hoşlanır mısınız en güzel yaptığınız yemek hangisidir ?
    Pek mutfakla aram yok ama pilavım güzeldir :)

9-Gelecekle ilgili nasıl bir hayaliniz var ?
   Doğru yolda olmak. Gittiğin yol doğruysa attığın adım da doğrudur nasılsa.

10- Müzik dinleyip etkilenir misiniz o müziğin moduna göre ruh halinizide değiştirir misiniz ?
     Ergen bir tipken evet ama şuan müzik bile dinlemiyorum çoğu zaman :)

11- 14 şubatta sizi en çok ne şaşırtırdı ? :
     Şaşırmak değil huzurlu olmak yeterli benim için.
* Hayattan, hayatımdakilerden çok büyük beklentilerim yok. Değerlerimizi bilelim bana yeter. Böyle de odunsu bir insanım :)
---------------------------------------------------------------------------

Ben de bazı arkadaşlarımı Mimliyorum yalnız soruları biraz değiştiricem.

Mimlediklerim ;

ÖZLEM ÖZBEK KARACA

OLMADI BAŞTAN

CİNGİFİLLİ

SSDESIGNBUTİK

CECİLİA'NIN MASALI

BEĞENDİĞİM HER ŞEY

PEMBE MOR ALG

SORULARIM ;

1. Blog yazmaya ne zaman başladınız ve nasıl karar verdiniz ?

2.Hangi mesleği yapıyorsunuz , meslek seçiminizde keşkeleriniz var m?

3. Makyajda en önem verdiğiniz ürün hangisidir ve bu ürün için tercih ettiğiniz marka nedir?

4. Online alışveriş yapar mısınız? Yapıyorsanız en çok ne tür ürünleri incelemeyi seversiniz?

5. Olmazsa olmazlarınızdan 3 şey nedir?

6.Yemekle ya da yapmakla aranız nasıldır?  Yemeyi ve yapmayı sevdiğiniz yemeğiniz hangisidir?

7.Bu seneki almayı istedikleriniz arasındaki 5 şey nedir?

8. Şuan imkanın olsa akla gelen ilk gitmek istediğin yer neresi olur ?

9.Sosyal paylaşım siteleriyle aran nasıldır:? Kullandığın sosyal iletişim ağları nelerdir.? (Dilersen kullanıcı adlarını da yazabilirsin)

10.Yaklaşan 14 Şubat'tan beklentilerin var  mı?  Varsa nasıl bir şey hayal ediyorsun?

11. Kendini kısaca ifade eden bir kaç kelimeyi tanımlar mısın?

9 yorum:

Duygu Senyurek dedi ki...

ya kujum hadi vermezsem kiloları=((
hep yedim yatım yoksa eskidenden bu kadar yerdim ok oburum biraz kabul ediyrm ama napşm=)
inş veririm ya .aynen 4 ayda 10 kilo aryık spora başlama zamanım geldi=)
öperim kuzu çok saol

cecilia dedi ki...

teşekkürler tatlım ne zamandır mim yapmıyordum bunu yapacağım en kısa zamanda.. ;)

Aycelce Hayat dedi ki...

Duygum ; vermesen bile bundan sonrakileri alırken düzenli almaya bak,:) ben 6.ayımdayım 4kilo aldım , doktorum gözlerini pörtletio çok alıorum die :)

cecilia ; teşekkürler canım,uygun zamanında yaparsın.

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

canım çok teşekkür ederim inan okadar mutlu oldumki blogger arkadaşlarımın arasında benim için yerin farklı zaten ve oyüzden ilk mim'in senden gelmeside beni ayrıca çok mutlu etti,severek cevaplayacağım hepsini,çok güzel bir yüreğin var iyiki tanımışım seni ya:)

herşey tadında dedi ki...

canım bugün hastanede geçti
anneannem anjiyo oldu
çok teşekkürler benide unutmamışsın en kısa zamanda yapıcamm

Aycelce Hayat dedi ki...

Özlem ; kuzum benim severek ilk mimini yap ozaman, bekliorum sabırsızlıkla.


herşey tadında ; canım benim çook çok geçmiş olsun acil şifalar versin allah.

*ssdesignbutik dedi ki...

canım en kısa zamanda yapıcam şu ara pek vakit ayıramıyorum bloğa teşekkkür ederim mim için

cingifilli dedi ki...

İlk fırsatta cveaplicam sorularını,muckss:)

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

EN KISA SÜREDE CVBLAYACAĞIM HEMDE BÜYÜK BİR KEYİFLE CANIMCIM SORULARI NOT ETTİM BİLE ŞİMDİ SIRADA CVBLARDA:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...