18 Şubat 2013 Pazartesi

BİTENLER


Bu ay dolapta yerler iyice açıldı. Artık eskisi gibi ihtiyacım olmayan ürünleri almayarak ve elimdekiler bitmeden benzer ürünleri almamaya çalışarak kendimce oldukça gelişme katettiğimi belirtiyim. Arada kadınlık hormonlarımın istilasıyla halüsülasyonlar görüp onu da alsam şunu da alsam diyorum ama şimdilik durumu iyi kotarıyor gibiyim. Yalnız birazdan yolu bulabilirsem Rossman'a gitmeyi planlıyorum :) Nasıl olcak bilmiyorum :)

İlk görseldeki bitenler sol baştan * Watsons makyaj temizleme mendilleri ; tavsiye edilir. Kokusu bebek ürünleri gibi.
*Oriflame pure nature limonlu yüz maskesi ; benim cildime göre değildi sanırım, beğenmediğim için kullanmadım. Piyasada daha güzel maskeler bulabilirsiniz.
*Pregnacare ;  Hamileler için çatlak kremi. Şuan argan yağı kullanıyorum. Çok çok daha memnunum.

* Oriflame Felicity parfüm ; Oriflamedeki favorim. Ölüp bittiğim bir kokusu var ama keşke biraz daha kalıcı olsa.
* Avon  saç makesi ;  indirimdeyken çok komik bir rakama aldığım performansından da fiyatına göre fazlaca memnun olduğum bir üründü. Gramajı da fazla aslında ben de bitiremeden atmak durumundayım çünkü kokusu çok kötüleşti.
*Oriflame Elvie parfüm ; tam yazlık freh bir koku.Çok sevdim fakat kalıcığı az.
Şu minare gibi dikilmiş şahıslar rimellerim. Good bye canlarım.Kirpik özürlü olduğum için bu ürünler çok memnun etmedi beni ama dünyanın en iyi rimelini de getirsen keçi inadı taşıyan kirpiklerime volume veremezsiniz.
*Avon glimmerstick diamond ;  Yastayım , şu güne kadar kullandığım en güzel kalem. Eyeliner olarak kullanırdım kendisini. Hiç dağılmayan bir yapısı var. Panda gibi dolaşmıyorsunuz yani.

*Oriflame ; Oxygen boost gündüz kremi ; İlk kez böle bir ürün bitirdim. Tüm yaş grupları ve tüm cilt tipleri için uygun bir ürün.Genç kızlarımıza tavsiye edilir.  Fakat biraz daha olgun ciltlere sahip olanlar farklı ürünler denemeli.

Ürünlerle ilgili çok ayrıntılı açıklama vermedim. Şuanki zamanımın kısıtlığından.Merak ettiğiniz ektra bir durum olursa yorum olarak ya da maille bana ulaşabilirsiniz.

İyi haftalar ola herkese.

6 yorum:

BOŞNAK KIZI dedi ki...

avon saç maskesini ben de kullandım canım her saç yıkamasında kullandığımdan hemen bitti :)) Oriflame maskeden ben de memnun kalmamıştım.

*ssdesignbutik dedi ki...

oriflame in bende rimmellerini beğenmedim avonun o kalemini bende seviyorum acma derdi yok kullanıslı da cbauk bıtıyor :)

cecilia dedi ki...

kalemi merak ettim cnm bitmesi üzücü olmuş ama insan rahatlıyor ürün bitirince dimi :)

Aycelce Hayat dedi ki...

Boşnak Kızı; avonun maskesini ben aldıktan aylar sonra kullanmaya başladım ömrü zaten kısalmış sanırım bitiremedim ben malesef, oriflame evet o ürünü pek iyi deilmiş.

ssdesignbutik ; oriflamede tek bir rimel var favorim ama o da artık çıkmıyor , avonun o kalemi ölmelik yaa,


cecilia ; evet kuzum ürün bitirmek benim için çook büyük bir marifet , mutlaka o kalemden dene derim. pişman olmazsın.

Olmadı Baştan dedi ki...

parfüm şişelerini bana versene :(

Aycelce Hayat dedi ki...

oyy kuzum attım ki onları ben, çook eskiden hazırda bekleyen yazıydı bu,ürünleri atalı çok oldu valla.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...