25 Şubat 2013 Pazartesi

BUGÜNKÜ OJELERİM


Bir dönem kafayı ciddi anlamda nail art denen,ojelerden desen yapma olayına fena takmıştım.Böylece ojeye ihtiyacım olmadığı halde ihtiyacım var mantığındaydım ve o mantık elimdeki aynı marka aynı renk ojeyi almamı bile engelleyemiyordu. Salaklık ! :)
Neyse aradan zaman geçti Aycel duruldu. Şimdi deil deseni; tek renk ojeyi bile sürmekten acizlik duyduğum zamanlarım var.


Bu minik renk verme olayı da tembelliğimi atıp atmamak arasında kaldığım dönemdeki sürdüğüm oje.

Gri ; golden rose holographic gri
Fuşya; Perfect marka fakat no yok.

4 yorum:

BOŞNAK KIZI dedi ki...

iki renk çok yakışmış canımm gri simli oje benim de sık kullandıklarımdan :)

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

Waaaaw fusya gonlum sende:-)

Aycelce Hayat dedi ki...

Boşnak Kızı ; ben de kendime griyi çok yakıştırıyorum.

Özlem; :) beğenmene sevindim canım ama senin beğendiğin ojelerimin hepsi bozulmuş oluyor :) bunları yakında temizleyip atıcam :)

Malik Shake dedi ki...

Merhaba :) Blogunuzu severek takip ediyorum. Sizi de kendi bloguma beklerim - destek için siteme katılmanız beni çok mutlu eder http://nurundelidolublogu.blogspot.com.tr/ :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...