12 Şubat 2013 Salı

DR.ANGEL COSMETICS %100 ARGAN YAĞI


ŞU yazımda  bahsettiğim Gratis seyehat boyu kutulardan resimde gördüğünüzü Dr.Angel Kozmetiğin %100 Argan yağı ile doldurdum. Argan yağının kapağından çok az az akıyordu. Bu seyehat boyu kapla çok daha güzel oldu.Argan yağının şu sıralar özellikle saç ürünlerindeki kullanımı patlamış durumda ama ben vücuduma çatlak oluşumunu önlemesi için kullanıyorum.Malum HAMİLELİK..


Dr.Angel Argan yağının kullanım alanını okuduğumda çok şaşırdım. Sadece saça uygulanan bir yağ sandığım argan yağı meğer mucizevi bir şeymiş. Ben de vücudumu nemlendirmesinden inanılmaz memnunum.Hatta doktorumun tavsiye ettiği çatlak kremi bitti ve yenisini almadım çünkü argan yağı ondan bin kat daha iyi . Umarım ilerleyen aylarda da bana yardımcı olur da ufak sıyrıklarla durumu atlatırım. :)

8 yorum:

herşey tadında dedi ki...

kıyamam ben sana
inşallah canım çatlaksız yada az çatlaklı biter bu güzel süreç
kız bendede bol bol var çatlak keşke oluşmuş olanlarıda engellese
bu arada haber ver demiştin ben takı kursu buldum çok tatlı bir kadın dükkanı var hem satış yapıyor hem teketek kurs veriyor dükkanında saat 10da açıyormuş 5e kadar istediğin saatte gidebiliyorsun yerinide tarif edeyim hani sen pamidora gelmiştin ya hah işte onun 2 arka sokağında yeri ben yarın başlıyorum kurs ücretsiz malzemeleri ordan alıyorsun istediğin zaman gelirsin
yarın blogda ayrıntısını yazarım inşallah;)

tubitos dedi ki...

evet canım haklısın nemlendirmesi çok güzel bende de argan yağlı bir krem var şaşırttı beni, bu kadar iyi olacağını tahmin etmemiştim..

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

avondan bende aldım argan yağı canım ama tabi ne kadar saftır tartışılır:)
ama iki üç keredir kullanmaya başladım saçlrımı çok güzel yaptı,hamileliğim boyunca sadece bol bebe yağı kullandım başkada bişi yapmadım çatlak olmadı hiç ve tavsiyem banyodaykende çıkarken sür vücudun ıslakken yağlar ozaman daha kolay emiliryormuş suyla karışınca vücud tarafından uzmanların görüşlri heee kafadan atmasyon değil yani:DDDDD

Aycelce Hayat dedi ki...

herşey tadında ; oluşmuş çatlaklara malesef mucize gereklii :( takı kursunla iilgili yazını da bekliyorum canım, benim için çok zor ,şuan hayatımızda bazı gelişmeler var(olumlu) burda açıklayamadığım o yüzden evde değilim gündüzleri.


tubitos ; valla ne yalan söyliyeyim ben de böyle güzel etki beklemezdim.altı üstü yağ diyip geçerdim kullanmadan önce.


Özlem ; avonun saçlar için olan argan yağını ben de çok severek kullandım ama ozaman saçlarım popomma kadar uzun olduğu için hemencik bitti :) bebe yağını ben de duydum ama çok vıcık vıcık oluyor onlarla da ya yazz olsa neyse giy elbiseyi tiril tiril de kışın üstüne kat kat giyinince kötü hissediyoruum :)

herşey tadında dedi ki...

canım gündüzleri evde olmadığına inan çok sevindim evde tek başına bütüngün oturmak kadar kötü birşey yok çok ii biliyorum olumlu demişsin hayırlısı olsun hadi bakalım;)

Aycelce Hayat dedi ki...

herşey tadında ; inşallah hayırlısıdır canım. ççok teşekkürler

ugurbocegimmutfağı dedi ki...

bende geçenler saçlarım için argan yağlı bir serum aldım,bukadar meşhur olunca dayanamadım bende edinmelyim dedim :)
çatlaklar için faydası iyi olduğunu duyduğum iyioldu teşekkürler malum hamile olmasamda inşallah bebek düşünenlerdenim,inşallah allah bizede nasip eder :)
çok hoşsunuz,elbisenin kesimi,detaylar herşey harika :)
banada beklerim sevgiler...

Aycelce Hayat dedi ki...

uğurboceğimmutfağı ; canım saçlar için kullanılanlar ayrı kimyasallar içerdiği için cilde kullanma. saf yağ ise dilediğin her yere kullan. hatta saçlar için özel almaktansa doğal argan yağı alıp görmemişin yağı olmuş misali saça başa yüze her yere sürmek daha mantıklı :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...