9 Şubat 2013 Cumartesi

GRATİS ALIŞVERİŞİM


Bu hafta eşim izinliydi, Yazık izninde dinleneceğine daha çok yoruldu. :) Bol bol gezdik, Gratis'ten de mini bir alış veriş yaptım. Kısaca ürün görselleri aşağıda ;


Bu seyahat boyu kapları çok seviyorum. sağ taraftaki pompasız olan işime çok yaradı. Yakında kullanımı blogta.



Önümüzdeki günlerde bitenler yazısı hazırlıcam.Yüz için gündüz nemlendirme kremim bitmişti.Bunun içn Olay marka yağlı/karma ciltlere uygun nemlendirici krem aldım. Kullanıyorum şuan.Biraz daha zaman geçtikten sonra yorumlıcam. İçeriğini- vaatlerini merak edenler açıklamasını okuyabilir.



Bebak Acı Badem Kremi ; Mini mini minnacık boylu bu krem, çantama atmak için aldım. Elimdeki diğer kullandığım el kremim gramajı çok büyük . Bunun taşınırlığı çok kolay ama çanta içinde bulabilirseniz :)
İşlevinden de memnunum şimdilik. Belki onun için de ayrı bir post yazarım.


Balmy Naturel Banyo Lifi / Süngeri. Sürekli kullandığım üründür kendileri. Ben memnunum..


Klasik ıslak mendil...

İYİ HAFTASONLARI.

8 yorum:

BOŞNAK KIZI dedi ki...

olayın bu nemlendiricisini ben de kullanıyorum canım toniği ve losyonu da çok güzel tavsiye ederim güzel günlerde kullan hepsini :)

Swotpisces dedi ki...

huzurla kullan şeker...

Eda Dolu dedi ki...

Islak mendil olarak ben de hep Mendix kullanıyorum, çok güzel kokusu da yapısı da. Bebak kremler de çok güzel oluyor, güle güle kullan :)

Neyranca.. dedi ki...

merhaba ben çaçaron blog ,bloğumun adresi ve içeriği değişti http://neyranca.blogspot.com beklerim...

Aycelce Hayat dedi ki...

Neyranca ; canım sanırım yeni adresine eski taipçilerin de eklenmiş çünkü ben de orda gözüküyorum

Aycelce Hayat dedi ki...

Boşnak kızı; olay ilk kez kullancağım için diğer ürünlerini almadım olur da beğenmezsem die, ama aklımda sevdim sayılır bu ürünü.


Swotpisces; teşekkür ederim :)


Eda ; ıslak mendili henüz açmadım umarım dediğin gibi güzel bir kokusu vardır.:)


Grace Happy dedi ki...

kucuk travel bag setınden bendede var:)

Aycelce Hayat dedi ki...

Grace Happy ; çok sevimliler severek kullanıyorum ben :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...