26 Şubat 2013 Salı

HAMİLELİK 30.HAFTAMIZ



Yaklaşık bir aydır hamilelik güncemden bahsetmiyordum. Zaten beni olumsuz etkileyen pek bir durum da olmadı bu ay çok şükür. Ufak tefek ağrılar mevcut tabi ama hamileliğimin ilk aylarında çektiklerimin yanında bunlar devede kulak.:)

Neyse bugün minnnak kuzumu görmeye gittik. Maşallah diyim önce yüzü aynı babası yusyuvarlak :) Bebişin yalnız gövdesi haftasına göre biraz küçükmüş. Doktor üzülme beli ince olcak bak fiziği sana benzicek diyince mest oldum :) Çünkü suratını babaya benzetince hiç şansım yok dedim içimden :)

Bir aylık dönemde de 3 kilo daha almışım. 1kilosu bebişe gitmiş,prenses bugün itibariyle 1 kg 313 gr. Diğer alınmış 2 kaçak kilo nerde bilemiyorum. Kabullenemiyorum kilo alışlarımı :)

Neyse bugünlük doktor kontrolümüzden de mutlu ayrıldık.Allah sağ salim yüzünü gösterecek günleri nasip etsin bizlere de dileyen herkese de.

Maşallah demeyi unutmayın. :)






GÖRSEL ; http://fotogaleri.hurriyet.com.tr/GaleriDetay.aspx?cid=24328&rid=2&p=2 'den alıntıdır.

11 yorum:

BOŞNAK KIZI dedi ki...

dünyanın en güzel heyacanı canımm Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah :)

ömür inandı dedi ki...

maşallah tatlım:)saglıkla kavuşursunuz insalah sevgiler

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

maşallah kuzum,Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah,az kalmış şekerim doğuma:) kızlar genelde babaya benziyor zaten,benim prensesimde ilk doğuduğunda tıpkı bendim büyüdükçe babasının kopyası oldu şimdi bi görsen,huylarıda aynı ben:) derleya babama benziyorum ama annemin kızıyım hahahaha:))))

SÜSLÜ ve PEMBE DÜNYAM dedi ki...

Allah nazardan korusun seni de bebişide canımmm.Kiloları hiç umursama,emzirme döneminde hepsi gidiyormuş.Hem gitmese bile dünyanın en güzel şeyi,her şeye değer;kilo ne ki.Kucak dolusun sevgiler.Kendine çook dikkat et.

Aycelce Hayat dedi ki...

Kızlarr hepinize çook çok teşekkürler, darısı olmaayanlarınızın başına :)

herşey tadında dedi ki...

maşallah annesi
çikolata keyiflerini unutma;)
bebiş sağlıklıysa kiloları dert etme emzirirken püff die uçup gitçekmiş kilolar

Makyajlı Haller dedi ki...

Maşallah :)) Diğer 2 kilo sonrasında gider bir şekilde merak etme sen :))

cecilia dedi ki...

maşallah canım :) darısı isteyen herkese :)

Aycelce Hayat dedi ki...

herşey tadında ; inşallah öyle olur :)

Makyajlı haller ; bilmem inşallah daha çok almam :)

cecilia; amiin canım, darısı dediğin gibi isteyen herkeze inşallah.

LA SORELLA NİKAH VE BEBEK ŞEKERLERİ dedi ki...

Öncelikle maşallah .Allah sağlıklı olarak bebeğinizi pardon prensesi kucağınıza almanızı nasip eder inşallah.Sizi ve eşinizi şimdiden tebrik ederim.

Aycelce Hayat dedi ki...

La sorella ; teşekkür ederim güzel yorumunuz için :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...