2 Şubat 2013 Cumartesi

İSİM ARADIĞIM TATLIM


Resimde gördüğünüz tatlı uydurnaysi bir tatlıdır. ( Uydurnaysi = tarifsiz, kafadan atılmış bir şey) 

Aşağıda da aşamalarını ve malzemelerini söylicem zaten bakalım bu tatlıya kim ne isim bulucak ?
Benim en kısa bulduğum isim şu ; petibör bisküvili,sakızlı muhallebili,incir reçelli,çikolata parçalı tatlı .:)
Çok kısa bir ismi var di mi?


Dr.Oetker Sakızlı Muhallebisi ( nefis) hazırlanır.




Ülker Petibör Bisküvi ıslatılıp(süt ve ya su ile) kaselerin dibine gelişigüzel yerleştirilir.


Hazırlanan muhallebi bisküvilerin üzerine dökülür.


Muhallebinin üzerine dilediğiniz reçelden kullanabilirsiniz tabi.Ben incir reçeli kullandım


Süslemek için de Biskolata'nın kutudaki ince çikolatalarından kullandım.


Tatlı tadında iyi hafta sonları :)

15 yorum:

BOŞNAK KIZI dedi ki...

Ayreçel tatlısı dicem ben buna canımm :)) ellerine sağlık :))

Aycelce Hayat dedi ki...

Boşnak kızı ; :)) olabilir neden olmasın :) sevdim.

UPTO SİBEL dedi ki...

İncirlota olabilir bence :) incirmik te olabilir :)

Olmadı Baştan dedi ki...

negzel görünüyo la :( canım çekti

Selma's world dedi ki...

bisküvili muhallebi yatağında çikolotalı cips tatlısı :)

sevda s. dedi ki...

Aaa, çok güzel olmuş, ben de deneyeyim ama ben içine Kakaolu piknik bisküvi ekleyip deneyeceğim :) Ellerine sağlık.

Aycelce Hayat dedi ki...

UP TO SİBEL ; incirmik i beğendim :))


Olmadı baştan; guzum çok basit yahu yapabilirsin sen de.


Selma'S world; :))) yataklara girersek bunda yatak çok :)

sevda s; valla canım ben uydurdum sen de başka bir şeyle dene öyle de güzel olur eminim ki :)

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

HAHAH BUDA BENİM SODALI ZENCEFİLLİ ....... KEKİME DÖNMÜŞ NE ARARSAN VAR,CANIM ÇEKTİ ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYOR,DÖKTÜRMÜŞÜN YİNE OH YARASIN SANA VE BEBİŞİNE:)
ADI AYSEL TATLISI DE GİTSİN YAHU EN GÜZELİ SENİN BULUŞUN SENİN İSMİNLE NAM YAPSIN:)

SÜSLÜ ve PEMBE DÜNYAM dedi ki...

Mmmm hepsini ayrı ayrı çok severim.Hele incir reçeli..Çikoncir olsun :)Olmadı sakız güzeli :)Ne olursa olsun enfes görünüyor.

Coco Bolinho dedi ki...

pazar tatlısı olsun adı:)
hem pazar günü gibi rahat ve mutluluk verici:)
sevgiler cicim, ellerine sağlık!
http://styleglaze.blogspot.com/2013/02/chic-touch-upon-camouflage.html

Aycelce Hayat dedi ki...

Özlem; :)) doğru valla hiç aklıma gelmedi aysel tatlısı demek :D


Süslüm; çikoncir de çok orjinal bir isimmiş, herkezden güzel fiikirler çıktı ne desek bilemedim :)


Coco ; :)) pazar tatlısı da olabilir tabi. hatta şuan olsa tekrar da yesek valla pazar pazar:)

PINKY FASHION dedi ki...

Hazırlanışı kolay, üstelik incir reçeli ve biskolata da çok güzel tamamlamış ;)

Aycelce Hayat dedi ki...

PINKY FASHION ; evet canım hazrlanışı çok çook kolay, ve tadı da kolaylığa göre çok çook güzel oldu

Sherfinka Onay dedi ki...

Nerden geldiğini bilmediğin duygusallığın azcıkta olsa balığa deyip geçmişsin ordan geliyor (: bende 17.03 'lüyüm ordan biliyorum (: ellerine emeğine sağlık tatlılar harika gözüküyor.Bugünki buluşmadada çok şekermişsiniz birdahakine tanıma fırsatım olur umarım hepinizi sevgiler.Sherfinka (:

Aycelce Hayat dedi ki...

Sherfinka ; bloğuma hoşgeldin canım. burç evet sanırım azcık balıklık da var bende :) umarım birdahaki seferde görüşebiliriz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...