3 Şubat 2013 Pazar

İZMİRLİ BLOGGERLAR BULUŞTUK


Bir kaç hafta önceden planlanan gün geldi çattı.Geçti bile. Yepyeni arkadaşlar edindim. Sürekli takip edip yorumlar yaptığımız kişileri yüz yüze görmek gerçek bir sohbete girişmek çook daha güzeldi. Birbirimizi hiç tanımadığımız kişilerle de çevremize yeni insanlar eklemek ve ilk buluşmada böylesi sıcak bir muhabbet kurmak da günün KDV'siydi :)

Çok kısa kalabilmiş olsam da gün sonunda iyiki katılmışım dedim. İtiraf etmeliyim ki gidip gitmemek de fikrimi defalarca kez değiştirmiştim..Tekrar iyiki gitmişim diyorum.

Bu güzel gün için katılan herkese çok teşekkürler. Tekrarları gelir inşallah.

Hatunlar buluşur da kahve falı bakılmaz mı?  Kaçmazz :))


Buluşma için düz örgü elbisemi, üzerine de kahve ceketimi giydim. Malum hamilelik dönemindeyim ve geçici bir süreç olduğu  için hamile kıyafetlerinde eşofmanlardan ve rahat bluzlerden başka şeylere paramı harcamıyorum. Genelde eşofman ağırlıklı takıldığım için de dışarı çıkarken bir ne giysem krizi yaşansa da bu elbisem bugün kurtarıcım oldu. Şükür ki hala iyi kötü içine sığabiliyorum :))


Bu çanta ve kurdele yüzüğümse bugün bana eşlik eden aksesuarlarım.
-------------------------------------------------------------------------------

Buluşmaya katılan İzmir'in güzel bloggerlarının sayfa linklerini de aşağıda veriyorum ki aranızda onları hala tanımayan varsa sayfalarına bir baksın derim.

http://mcreme.blogspot.com                            - Serap

http://makyajlihaller.blogspot.com/                  - Handan

www.makyajfircam.com                                   - Merve
 
http://makyajinasli.blogspot.com/                     - Aslıhan


http://goncaninguncesi.blogspot.com               - Gonca

http://kozmetikaynasi.blogspot.com/                - Zehra

http://nerwen44.blogspot.com/                         - Nur

9 yorum:

koyukirmizi dedi ki...

Ne güzel buluşup tanışmışsınız. Bende orda olmayı çok isterdim :(

Aycelce Hayat dedi ki...

Koyukırmızı; canım benim keşke sen de aramzdda olabilseydin. Ama bir ayağın izmirde senin, bir dahaki geldiğinde inşallah zaman uyarsa buluşabilirz.

Creme de la Creme dedi ki...

Ellerine sağlık, gördüğüm en güzel hamile bayanlardan birisin:) tanistigima çok memnun oldum:)

merve leylak dedi ki...

en kısa zamanda tekrar buluşulmalı belki tebriğe geliriz kutlama yaparız sana:)

sevda s. dedi ki...

Canım, Özge'ye de yazdım, baktığımda az kişiyi tanıyormuşum dedim (Sen, Özge, Nerwen) ama isimleri okuyunca çoğunluğu biliyormuşum ama kim kimdir çıkaramadım :)
Çok güzel bir buluşma olmuş ya, sen de çok şıksın :)

Makyajlı Haller dedi ki...

Aysel'cim, dün söyledim mi hatırlamıyorum ama süper görünüyordun :) Önün kapalıyken hamile olduğun hiç anlaşılmıyor bile :) Eminim ki kızın da senin gibi çok şeker, çok güzel olacak..

Aycelce Hayat dedi ki...

Serap ; canım ben de çok çook memnun oldum :)


mervecim ; inşallah canım , o günler gelsin aklımda zaten öyle bir plan var :)


sevda; sevdacım inan ben de masadakileri tanımıyorum dedim önce akşam eve gelip blog adreslerine baktığımda sadece 1 kişiyi takip etmiyormuşum da meğer geri kalan hepsini zaten yakından takip ediyormuşum :))

Handaann ; çok tatlısın ya, inşallah kızım senin gibi olur maşallah sana da :)

herşey tadında dedi ki...

çok tatlısınız yaww
ama ben kimseyi tanımıyorum
benim tanıdıklarımda gelmemiş
nasıldı en çok merak ettiğimde neler konuştunuz bakalımm???

Aycelce Hayat dedi ki...

herşey tadında; keşke gelebilseydin çok güzeldi, kalabalık olduğumuz için muhabbet genelde kendi yakınında oturduklarınla oldu,arada dedikodu yapıldı ama bahsettikleri bloggerları da ben tanımıyordum :) kozmetikten konuşuldu, makyajdan, videolardan, blog satıştan falan hiç sessizlik olmadı yani sankii yıllardır tanışıyomuşuz gibi. ben çok memnun kaldım .

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...