6 Şubat 2013 Çarşamba

KEMERALTI 'NDAN MİNİ ALIŞVERİŞ


Kemeraltı'nı İzmir'li olup da bilmeyen yoktur. Kalabalığından dolayı ben çok sevmiyorum ama toptancılarımızın orda oluşundan dolayı mecbur yolumuz hep oraya düşüyor. Neyse çok uzatmadan aldıklarımdan bahsediyim. İlk görseldeki koca çantayı prenses için aldım. Bebek eşyalarını koymak için olan çantalar malesef ki minnacık ve tamamen ticari mantıkla çok komik değmeyecek derecede yüksek fiyatla satılıyorlar.Ben de kendimi Kemeraltı'nda bulmuşken ampüller yandı, ve bu yarı bavulumsu görüntüsü olan çantayı ileride kendim için kullanırım diye aldım ve bebeğin çantası ilan ettim kendisini.


Elimdeki 2 cüzdanım da yakın zamanlarda benimle yollarını ayırdılar. Şu sıralar bebek odası mobilyasıydı ıvırı zıvırı derken gittiğim her mağazadan kartvizit alıyorum.Haliyle kartvizitlik bölmeleri çok olan bu cüzdan işimi fazlasıyla görücek.


Bu penye yelekten ilerleyen zamanlarda bir kaç tane daha almak istiyorum. Çevremdekiler çok kullandıklarını söylüyorlar. Şimdilik sembolik olarak 1 adet aldım.


Bu çerezler de yine prenses için. Beyin gelişimi için her gün bir avuç ceviz, badem ,fındık gibi çerezler yemem gerekiyor. Çok sadık kalamasam da hele ki ceviz konusunda baya problemliyim ama badem vazgeçilmezim.
Badem de olcaksa çiğ olcak.

Tüm aldıklarımın hepsinde de bebeğime dokunan bir nokta olması beni şaşırtıyor. Kendim  için değil tamamen onun için yaşıyorum/uz.  :) 

Sevgiyle Kalın.

18 yorum:

Creme de la Creme dedi ki...

Güle güle kullan canim, cimcime de kullansın insanlah en güzel günlerinizde:) çocuk insanın hayatını daha ana karnindayken esir alıyor dimi:)

gonca gp dedi ki...

canim benim canta harika her zaman kullanabilecegin turden. bebek olunca hersy ona endeksleniyor harika bir duygu olsa gerek. gule gule kullan hepsini :)

BOŞNAK KIZI dedi ki...

büyük çantayı çok iyi düşünmüşsün canım cüzdan da çok kullanışlı Kemeraltı gerçekten hem uygun hem de çok çeşit var.Herşey prenses için :)) hepsi çok güzel canım benim güzel günlerde kullanın minik prensesle :)

Aycelce Hayat dedi ki...

Creme de la creme ; serabım sorma ya şimdiden deli divane olduk onun rahatlığı için.

gonca ; evet çanta bavul olarak bile kullanılabilir gibi.İnşallah sağlam çıkar .


Boşnak Kızı; sağol canım, evet kemeraltı hem fiyatlarının uygunluğu hem de çeşitliliğiyle oldukça güzel bir yer. rekabet çok olduğu için fiyatlar uygun en güzel yanı o.ama çok kalabalık hiç sevmediğim yanı o.

hanife dedi ki...

Bende uzun zamandır gitmedim Kemeraltına kalabalık beni yoruyor artık...
Aldıklarını güle güle kullanmanı dilerim..

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

sakın gülme bak yine:=) o çerezleri bana gönder:))) işim gücüm yemek demi duyanlarda 90 kilo olduğumu falan düşünecek:))) pşştt keçi boynuzunu biliyormusun mutlaka ondanda ye zeka gelişimi ve kan ve kemik gelişimi için çok faydalı hem bebişe hem anneye,çanta çok güzel canım cüzdanlada uyumlu olmuş iyi günlerde kullan,hahaha yeri gelicek o çanta bile yetmeyecek sana:)))) yeleğinizde pek tatlı diğer cicişleriniz gibi,annelik böyle birşey işte rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah fazla aratmadan

pembe mor alg dedi ki...

ne güzel yazmışsın canm aynen öle bebek için herşey

Aycelce Hayat dedi ki...

hanife ; teşekkür ederim canım. kalabalık beni de çok yoruyor ya . güya günün stresini dışarda temiz havada atıp keyfe gelelim diye çıkar insan dışarı ama kalabalıkta insan daha çok yoruluyor.

ÖZLEM ; :))) canım ya o çerezleri ben yidim ki :))) ama ayıpsın sana da gönderirim seve seve adresini yazarsan. keçiboynuzunu biliyorum severim de ama onu ben yumuşak ballı seviyorum aradan mutlaka sert çıkıyor ozaman bir daha elime almıyorum :) Allah dediğin gibiisteyen herkese aratmadan nasip etsin bu güzelliği.


pembe mor alg ; siz daha tazesiniz ama allah size de nasip etsin inşallah, senin bebeğini düşünemiorum ya uçuk kaçık bişe olur kesin hhippi gibi :))

Eyup Yiğit Kartal dedi ki...

Güle güle kullanın:)
Evet çocuk olunca ilk o geliyor kendini bırakıp ona bir şeyler alınca insan gerçekten daha çok mutlu oluyor:)
Ben kendimden biliyorum.Alış verişe çıkalım mesela kendime bakmadan ona alırım:)Hele bir de şimdi bizim ufaklık kendi askılardan alıp bakması var ya beni bitiriyor:)Anlıyor kendi için baktığımızı alıp da vermiyor askıyı yerine koyalım ben ben diyor hemen:)
Allah herkese bu özel ve güzel duyguyu yaşatsın:)

Aycelce Hayat dedi ki...

Eyup Yiğit Kartal ; çok teşekkür ederim. bloğuma da hoş geldiniz.profilinizden baktım ama blog bilginize ulaşamadım bana yorum olarak linkini atarsanız ben de sizi ziyaret edeyim.

makyaj kelebeği dedi ki...

Ah o fındıkla,cevizle geliştirdiğim minik beyinler,akıl üstü davranışlarla dört döndürüyorlar şimdi beni :)

Aycelce Hayat dedi ki...

makyaj kelebeği ; hadi ya eyvah ozaman fazla kaçırmıyım ben :) parmağında oynatmasın beni :)

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

Ooooy iyi yurekli gonlu zengin ayselim cok tesekkur ederim ama once ben senden adresini isteyecegim cunku bebisine guzel bir suprizim var senin begendigin kizli ipim varya ondan asyacigada bere orecegim bebek hediyesi gondermek istiyordum sana zaten hatira olur benden size en kisa zamanda carsiya cikip ipimi alip prensesedeyapmak icin sabirsizlaniyorum:-) keci boynuzuna gelince aynen kuru ciktimi benimde butun damak zevkim oluyor valla soyle hepsi balli balli olsalar:-)

Aycelce Hayat dedi ki...

Özlem ; canım ya kıyamam sana , zahmet etme nolur, utanırım böyle :) göndermiş kadar oldun , yorumların yetiyor zaten bizi mutlu etmeye, :)

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

Kuzum benim olurmu oyle sey lafimi bile olmaz ne zahmeti icimden geldi zaten bebis icin hediye gondermek istiyordum bari cicili bicili el emegim olur,obur teyzesinden hatira sen karisma annesi:-) asyayla aramizda o bizim:-) :-) :-)

Aycelce Hayat dedi ki...

Özlem ; bak sen şu minik asyaya anasından habersiz neler çeviriosunuz :)

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

hahaha biz daha dogmadan anlastik onunla annesi ne sandin sen:-) hihihihi

Aycelce Hayat dedi ki...

özlem ; yandık valla işim var sizinle :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...