21 Şubat 2013 Perşembe

LOKUM KEK


Dün akşama tatlı yapıyım ama ne yapsam diye düşünürken  blogger arkadaşım Ömür'ün bloğunda lokum kek tarifini gördüm. Hoşuma gitti hadi deniyim bakalım dedim ve sonuç görseldeki gibi. Tadı damağımızda tek solukta bitirdik ailecek :)

Malzemeler;
KEKİ İÇİN;
*4 yumurta (ben 3 kullandım, yumurtayı azaltırsanız şeker miktarını da azaltın)
*1,5 su bard. toz şeker
*Yarım su bard.sıvı yağ ( ben yarım çay bardağı kullandım)
*1 su bard. süt
*2 paket kabartma tozu ( ben tek paket kullandım)
*1 portakal ya da limon kabuğu rendesi ya da 1 paket vanilya
*3 su bard. un

Yukarıdaki malzemelerle keki 170 derecede pişirin. Soğuduktan sonra dilimleyip sosu dökün.


SOS MALZEMELERİ;
*3 su bard.süt
*4 yemek kaşığı kakao
*Yarım su bard. sıvı yağ ( yarım çay bard.kullandım)
*Yarım su bard. pudra şekeri
*Üzeri için hindistan cevizi

Sosu keke döktükten sonra ben biraz buzdolabında dinlendirdim.. Sonra tek tek parçaları hindistan cevizine buladım. En son olarak da üzerine ilave hindistan cevizi serptim.




Afiyetler olsun.
Allah olmayanlara da nasip etsin.

16 yorum:

Makyajlı Haller dedi ki...

Aysel, sabah sabah iştahımı nasıl açtın? O ne güzel bir görüntüdür öyle :) Ellerine sağlık.

Aycelce Hayat dedi ki...

Handanım son mini parçalar gözlerimin içine bakıyor ben hüpletmeden sana ayırıyım :)

pembe mor alg dedi ki...

benmde yapmam lazım ellerine sağlık:)ömürümümde bloğuna sağlık

Makyajlı Haller dedi ki...

Aysel'im, sen bana daha çok yaparsın sonra :) Asya Hanım, yesin de büyüsün :)))

ömür inandı dedi ki...

ayyy afiyet olsun ayselcim:)çok sevindirik oldum tarifi paylaşmana bide beğenmenize çok sevindim öptüm çok

*ssdesignbutik dedi ki...

off naptın kuzu senn yaa şimdii bu saattte canım nasılda çekti :) ellerine sağlık nefis

tubitos dedi ki...

off canım çekti eline sağlık

herşey tadında dedi ki...

ellerine sağlık canım benim
mailimi istemişsin
g.cakir35@gmail.com

Aycelce Hayat dedi ki...

pembe mor alg; uygun bir zamanında yap canım pişman olmıcaksın :)

Makyajlı Haller ; ne zaman istersen yaparım canım benim.


ömür ; saol canım, gerçekten beğenildi :)


ssdesignbutik ; senemcim sen de yap mutlaka,

tubitos ; saol canım, valla sen de yap çok basit bebek de istemiştir şimdi :(

herşey tadında ; saol canım.

Melislicious dedi ki...

of offf lokum gibi gelip geçerken yiyip yiyip durmalık bişey bu!!! zaten bu aralar tatlı krizlerim var yapayım ben bu keki üşenmezsem tabi:)))
cnm buarada seni bulmak zor, blogger bağlantıların kapalıymış haberin olsun:)))
sevgiler

miyav kedicik dedi ki...

Merhabalar bloğunuzun ennn yeni üyesiyim ve bu kek e bayıldım. Hemen tarifini not defterime kaydediyorum ve yakın bir zamanda deneyeceğim...
Bloğunuzun da yakından takibindeyim.. Tanıştığıma çok çok memnun oldum..:))
Çok çok selam ve sevgilerimle...:))

Aycelce Hayat dedi ki...

Melislicious ; beğenmene sevindim üşenmediğin bir ara mutlaka yap ya da yaptır :)
aaa nasıl açcam bağlantılarımı ? çok da anlamam o olaydan , bilgilendirir misin beni ?


miyav kedicik ; bloğuma hoş geldin ne güzel yorum yazmışsın, mutlaka da dene keki çok güzel oluyor.sevgiler.

sevda s. dedi ki...

Eline sağlık canım, sosu beni benden aldı zaten :)

Melislicious dedi ki...

cnm şöyle yapacaksın, blogger profili kısmına gir orada sağ üst tarafta profilimi düzenle kısmı var oraya tıkla.Orada düzenleme kısmında genel diye bir bölüm var, ana sayfa URL'si ve istek URL'si var. Onların ikisine de blogunun ana sayfa URL sini kopyalayıp yapıştır. Sonra da düzenlemeyi kaydet. Profiline tıklandığında fotonun altına adın yazacak ve tıklayıp sana ulaşabilir herkes,seni bulmak kolaylaşır :)))

Aycelce Hayat dedi ki...

sevda s ; canım mutlak dene.

Melislicious ; canım çok teşkkür ederim yaptım umarım olmuştur, bilgi paylaşımın için tekrar tekrar teşekkürler.

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

Nefis gorunuyor tatlim yine dokturmusun masallah bende omurde gormustum bayilmistim islak kekin farkli bir versiyonu ve cok severim oyuzden bende mutlaka yapmayi cok istiyorum

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...