15 Şubat 2013 Cuma

MİM

Süslü ve Pembe Dünyam beni geçtiğimiz hafta mimlemişti. Biraz geç kaldığım için özür dileyip hemen sorularını cevaplamaya koyuluyorum.


1- En sevdiğiniz ve sevmediğiniz özellikleriniz neler?
    En sevdiğim özelliğim ;  çok düşündüm de bilemedim...
    En sevmediğim özelliğim ;  Kolay affedemeyişim. ( Fazlasıyla tolerans gösteririm ama son damlasından sonra affım yok.)
2- Küçükken kendinize uygun gördüğünüz bir çizgi karakter var mıydı varsa nedir?
   
Tweety


3- Çevrenizdekiler sizi tek kelimeyle nasıl tanımlar?
     
Çevremde yapmacık insan da çok ,dost dediklerim de. O yüzden kimisi güzel kelimelerle tanımlarken kimisi dişlerini sıka sıka da tanımlayabilir :) Onlara sormak lazım


4- En sevdiğiniz yemek?
     
Sebze olsun çamurdan olsun yanında da makarnanın bir çeşidi olsun. Biraz da patates olsun. E daha ne olsun :)
 
5- Pazar gününün sıkıntısını atmak için yaptıklarınız neler?
     
Pazar günü sıkılmıyorum ki :) Aksine eşimle evde tüm gün beraber olabildiğimiz tek gün olunca keyfini çıkarıyoruz.
6- Son okuduğunuz kitap?
     
Umutsuz Romantik (şiddetle tavsiye edilir)
7- Sizi en çok etkileyen film veya dizi?
   
Televizyonla filmle aram yok.Kuzey Güney şuan izlediğim tek şey. Yakında Survivor başlarsa dadından yinmez.
8- Sevdiklerinizi kıskanırmısınız?
    Evet ama belli etmemeye çalışırım.
9- Far mı göz kalemimi mi?
     
Göz kalemi tabiki.
10-  Kardeşiniz var mı varsa nasıl bir duygu?
        Malesef. Tek'im. Eşim benzerim yok :P
11-  Sabah erken kalkmak için yönteminiz nedir?
       
Saati erteleyeceğimi bildiğim için daha erken saate ayarlarım ki erteleye erteleye istenilen saatte kalkabileyim.




Kendinizle ilgili 11 gerçek;
* Sessizliği çok severim,
* Nescafe'ciyim,
*Kalabalıktan ziyade ev ortamını tercih ederim,

*Bazen gereksiz derece duygusal, bazense gereksiz derece soğukkanlıyım,
*Dediğim dediktir, üstüme gelinirse inadıma yapacağım şeyi bile yapmam,
*Yemek yerken can sıkıcı bir konuşma geçerse iştahım kaçar,

*Romantik değil ormantiğim,
*Çiçeklerden çok hoşlanmam,özel günlerde de çiçek alınmasını istemem,
*İşi düşünce arayanlara deli olurum,
*Dostluğa inanmam,
*Çok konuşmayı sevmem....


Bu mimi bir çok kişi yaptığı için tek tek mimlemiyorum. Yapmamış olan varsa dileyen yapabilir.




3 yorum:

pembe mor alg dedi ki...

öle benimde üstüme gelmemliler
hele biş yaparken karışmazlar mı
valla yapmam
ayak altında kimse ietemem:)
öperim seni

BOŞNAK KIZI dedi ki...

survivoru ben de heyecanla bekliyorum canımm en sevdiğim program :))

Aycelce Hayat dedi ki...

pembe mor alg; aynen canım bir işe koyulmuşken yolumu çizmeye çalışanlardan hiç hoşlanmıyorum ben de.


Boşnak kızı; aynen aynenn .. nefessiz izliyorum

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...