23 Şubat 2013 Cumartesi

OLAY ESSENTIALS ACTIVE HYDRATING #ÜRÜN İNCELEMESİ


ŞU yazımdaki Gratis alışverişimden aldığım Olay essentials active hydrating nemlendirici jeli aldığım günden beri kullanıyorum.
Yağlı/ karma ciltler için uygun bu jelin yapısı inanılmaz hafif. Cildinize sürer sürmez cildin jeli emdiğini hissediyorsunuz ve ciltte pürüzsüz bir his oluşturuyor.


En güzel yanlarından biri de renksiz, parfümsüz ve yağsız formüle sahip olması. Resimde de şeffaflığını görebilirsiniz.
Benim Olay ürünlerinden kullandığım ilk ürün. Doğru bir seçim yaptığım aşikar. Hafif yapısı dolayısıyla yağlı ciltler gönül rahatlığıyla kullanabilir. Benim cildim sanırım karma. Belirli bölgelerimde kuruluktan kabuklanmalar da olabiliyor. Bu jelin cildimdeki kuru kısımlara yeterli gelmediğini düşündüğüm zamanlarda da bepanthene ile kuru yerleri ekstra nemlendiriyorum.

Fiyat olarak da oldukça uygun,hele ki indirimleri yakalarsanız çok daha güzel fiyata sahip olabileceğiniz bir ürün.
Denenmeye değer.

2 yorum:

BOŞNAK KIZI dedi ki...

ben de toniğini ve günlük losyonunu kullanıyorum canım 3 yıldan beri hiç değiştirmedim.Bu ürününü denememiştim mutlaka denicem

Aycelce Hayat dedi ki...

Boşnak kızı; vayy 3 yıl mı ben ilk kez olay kullanıyorum :) cilt tipine uygunsa deneyebilirsin fena deil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...