5 Şubat 2013 Salı

PRENSESE ÖRGÜ YELEK


Instagram'dan beni takip edenler bu yeleği bilirler.O kadar çok örüp örüp söktüm ki gınasından afakanına kadar gelenler geldi :)  Haliyle de birleştiremedim henüz ama parçalar yandan birleşince yelek bitmiş olucak.


Yanlış hatırlamıyorsam 60 ilmek başlayıp yanlardan artırıp 64 ilmeğe çıkardım. Resimde gördüğünüz gibi desen ekleyip koltuk altından 3-2-1 kestim. En üstteki boyun kısmında ne oldu bilmiyorum orayı annem ördü :)


Ön parçalara gelince de 30 ilmek başlayıp yanlardan artırmayla 34 ilmeğe çıkardım.Kare yaka olsun istediğimden yaka kısmına gelince 12 ilmek kestim.Biraz ördükten sonra da koltuk altı için 3-2-1-1 kestim



Son olarak da süslemesi yapıldı.  Birleştirdik mi tamamdır.

Beğendiniz mi ?

11 yorum:

Elif Nur dedi ki...

Bunu görünce birden küçüklüğüm aklıma geldi :) 5-6 yaşlarındayken böyle ev desenli örgü yelekler çok modaydı :)

gonca t. dedi ki...

Çok güzel olmuş ellerine sağlık :)

Makyajlı Haller dedi ki...

Çok güzel olmuş. Asya hanım pek bir şanslı ;)

Aycelce Hayat dedi ki...

Elif ; benim küçüklüğümde hiç dikkat etmemişim , ben de yoktu ama böyle bir şey, şimdiki çocuklarda çeşit çeşit desenli yelekler var.

gonca;teşekkürler canım


Handancım ; teşekkür ederiz,biz yapıyoruz ama inşallah giyer :)

sevda s. dedi ki...

Ellerine sağlık :) Annem de yeğenime örmüştü aynısından, tablo gibi yelek valla :)

BOŞNAK KIZI dedi ki...

canımm bayıldımm tablo gibi olmuş resmen ellerine sağlık çok şanslı minik prenses :)

cingifilli dedi ki...

Canım ellerine sağlık.Güzel günlerde giyer inşallah;)

cicileydi dedi ki...

ellerine sağlık ne güzel ne cici böyle bir ev bu :)
banada bir odasını versen o güzel evin :)

Aycelce Hayat dedi ki...

sevda ; teşkkür ederim canım

Boşnak kızı ; çok sağol tatlım

cingifilli ; amin canım ,inşallah.

cicileydi ; :) al canım tüm ev senin olsun :)

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

Ay ay ay ay diyorum sozun bittigi yer bu neeeeeee sen orgudede iyice astin kendini yahu:-) harika olmus bayildim bittim ellerine saglik guzel gunlerde kullansin asyamiz insallah

Aycelce Hayat dedi ki...

Özlem ; saol canım beğenmene sevindim. DÜZ- TERS örebiliyorum zaten onda problemim yok da delikler modeller yapamıyorum işte :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...