13 Şubat 2013 Çarşamba

PRENSESE SON ÖRGÜLER


Takip edenler prensesin çeyizini bilir, bilmeyip merak edenler varsa da ana sayfada ASYAM etiketine tıklayabilirler.
Başlıktaki son örgü tabirine gelince artık örmeyi bıraktık. Bir sürü örgüsü oldu.Hepsini burda paylaşamadım. İlk zamanlarda ördüğümüz yeleklerin fotoğrafları elimde yok + ananeden de gelecek örgüler var aslında ama onları da ilerleyen zamanda gösteririm. Bakarsın prensesin üzerinde kombin yazısıyla çıkar karşınıza :P
NERRDEEEE O GÜNLEERRR..

NEYSE ... ;  bu görsellerde gördüğünüz tüm örgücükleri minik prensese babannesi ördü. Ben değil.
Uğur böcekli hırkası biraz büyük örüldü ilerleyen zamanda giysin diye. Zaten bizim minnoş yaz bebeği bunları taa öbür kış için hazırladık şimdiden.


Ayı mı , kedi mi , köpek mi , tilki mi, biz karar veremedik  beresi :)



İşştee bu favorim. Çift taraflı ceketi. Hep aldıklarımız, ördüklerimiz pembeli-kırmızılı olunca bunu değişiklik yapıp pembesini arka plana koyduk.

Sağlıkla gelsin bebeğim.. Çok da özledim görmeyi. Eve bir ultrason makinası şart :P

10 yorum:

yasemin uzunoğlu dedi ki...

hepsi harika olmuş güle güle giyer inşallah prenses

sevda s. dedi ki...

Çift taraflı cekete bayıldım ya :)Çok güzel olmuş.

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

sağlıkla güle güle giysin inşallah canım hepsine bayıldım ama o çift taraflı hırka cidden favori yani çoook değişik pek süslü olcak bu prenses be:)))

BOŞNAK KIZI dedi ki...

çift taraflı ceket çook güzel olmuş canım hepsi çok cici çok yakışcak prensese :)

SeaBelle Cinar dedi ki...

canım sağlıklı günlerde giysin inş.
Bu arada benim favorimde o hırka.çok seviyorum hem kalın oluyor hemde iki renk hırka gibi:) sevgiler canım

ugurbocegimmutfağı dedi ki...

ilk örgü ugurböcekli olunca hemen dikkatimi çekti negüzel olmuş :)
banada beklerim belki izleyicim olursunuz:) gçrüşmek dileğiyle sevgiler...
http://ugurbocegimmutfagi.blogspot.com/

ömür inandı dedi ki...

ya süpersin:)ne kadar güzel bunlar çok şanslı prenses

Aycelce Hayat dedi ki...

Yasemin ; inşallah canım sağolasın, inşallah senin kızın gibi tatlı olur benimki de :)


sevda s; evet evet benim de favorrim o :)

Özlem ; :)) bakcaz bakalım başımıza nasıl bir cimcime gelcek


Boşnak kızı ; evet benim de ve gelen yorumların çoğunluğu da çift taraflı ceketin favori olduğundan yana :)


SeaBelle Cınar ; teşekkürler canım, beğenmene sevindim :)


uğurböceğimmutfağı; bloğuma hoşgeldin canım güzel yorumun için teşekkürler.izleyicinim.

ömür ; teşekkürler canım, beğendiğinizi görünce sabırsızlanıyorum giydirmek için :)


Kybele Renkleri dedi ki...

İki renkli hırka harika.. Bir tarafı kirlenince çevir öteki tarafı giysin :)) Çok pratikmiş.. Güle güle giysin prenses, tombik olsun da içini doldursun inşallah :))

Aycelce Hayat dedi ki...

Kybele Renkleri ; teşekkürler canım, sanırım tombik olma ihtimali var ben de eşim de küçükken dombiliymişiz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...