7 Şubat 2013 Perşembe

PRENSESİN ÇEYİZİNE EKLENENLER


Geçtiğimiz günlerde PAMİDOR GAZİEMİR ŞUBESİNE gittim. Şube tadilattaydı her şeyi karıştırıp inceleyemedim ama bir kaç parça şey aldım. Yukarda da toplu hatıra fotoğraflarını çekip dolaba kaldırdım.


Kapı süsü diye düşünerek elime aldığım , sonrasında da altın yastığı olduğunu anladığım yastığı da fiyatının uygunluğu vesilesiyle nasılsa lazım diyerek aldım. Bulabilirsem benzer şekilleri olan kapı süsünü de almayı düşünüyorum. Sanırım onun için de Kemeraltı'na yolum tekrar düşücek.



Bu mama önlükleri de kumaşı ince arkası naylon, yıkanması kolay olur leke tutmaz diye aldım. Mama önlüklerinde çok cicili bicili modeller var içim gitmiyor mu? Tabiki gidiyor ama prenses midesindekileri çıkarınca o süsleri kim temizlicek ? BEN. O yüzden çok süse püse gerek yok :)))




Minnoşun ayakları üşümesin :)


17 yorum:

BOŞNAK KIZI dedi ki...

canımm yaa yine çok güzel şeyler almışsınn çok beğendimm kapı süsleri konusunda bence de kesin Kemeraltına bak hem uygun hem de çok güzel şeyler var :)

Eyup Yiğit Kartal dedi ki...

Minik prensesin güle güle kullansın:)
Bizde bekleriz blogumuza:)

Aycelce Hayat dedi ki...

Boşnak kızı;teşekkürler canım. Elimden geldiğince güzel şeyler bakmaya çalışıyorum ama zaten minikler için olan herşey çok güzel :)

Eyup Yiğit Kartal ; teşekkür ederim. Blog linkinizi bekliyorum,ben profilinizden ulaşamadım

Eyup Yiğit Kartal dedi ki...

http://eyuplugunler.blogspot.com/

asude glaze dedi ki...

Cnm ya bu bebek postlarını severek takip ediyorum:) hani böyle hamilelik günceleri vardır ya senin de hamilelik blog güncen olacak:)ileride prensesine gösterirsin, çok tatlı:)

Kybele Renkleri dedi ki...

Çok güzeller. Sağlıkla huzurla giydirmeyi nasip etsin Allah..

herşey tadında dedi ki...

güle güle kullansın prenses;)
pamidor balçova benim dükkana
kilit vurmamın sebebidir:(
neyse gaziemirdeki burgerkingin
yanıdaki demi
kız orası benim evin bir arka sokağı;)

*ssdesignbutik dedi ki...

ben onun minik ayaklarını yerim annesii ne güzeller öyle :) sağlıkla kucagına alırsın inşallah bıtanem maşallah

Burcu BAYRAM dedi ki...

Çok tatlılar yaa! :)) Güzel günler geçsin ömründen.. :)

Eda Dolu dedi ki...

Hepsi çok güzel. Önlükler çok tatlıymış, kapı süsüne de bayıldım tam bir prenses odası :)

Cingifilli Anne dedi ki...

Güle güle kullansın prensesin;)zevkli annesi daha neler alıcak merakla bekliyorum;)

Aycelce Hayat dedi ki...

asude ; canım doğru diyorsun aslında hamilelik dönemiyle ilgili hiçbir şeyi paylaşmayı düşünmüyordum ama ileride kızıma hatıra olur diye vazgeçip paylaşımlara başladım. sevildiğini görmek de güzel.


herşey tadında; evet canım gaziemirdekinden aldım bunları. bileydim çatkapı gelirdim dermişim :))


ssdesignbutik ; inşallaah senemcim.


Burcu ; güzel dileklerin için teşekkürlerr :)


Eda ; teşekkür ederim canım


cingifilli anne ; anam canım yeni blog mu açıldı ? hayırlı olsun inş.

Aycelce Hayat dedi ki...

kybele renkleri ; aminn canım, inşşallah.

koyukirmizi dedi ki...

Çok güzeller yine canım. Güzel günlerde kullanın. Prensesimiz bir an önce gelsin dünyaya.. Ben bile sabırsızlanıyorum artık =))

tubitos dedi ki...

en çok o mini mini çoraplar beni benden alıyor, bu kadar ayak mı olur diye içim gidiyor :) sağlıkla huzurla giysin bebeişin..

cecilia dedi ki...

hayat ne değişik öyle dimi, koşuşturma, telaş, uğraşı hiç bitmiyor, bir zaman evlilikle, düğünle uğraşıyorsun bir zaman bakıyorsun çocuğun için alışverişler yapıyorsun :) adım adım güzellikler hiç kaybolmasın, aldıkların çok cici :)

Aycelce Hayat dedi ki...

Koyukırmızı ; canım benim :) ben de ben de çok sabırsızım. ama daha büüyümesi lazım:)


tubitos ; canım sorma ya bir şey alcak oluyorum bu kadar minik mi olcak şimdi buu diorum, ama sanırım okdar minik olcak işte :)


cecilia ; aynen canım benim. Eşimle de az önce onu konuşuyorduk, ne günler geldi geçti ne stresler ne dilekler gerçek oldu şimdiyse bambaşka bir hayat sardı bizii,. Darısı da tüm dileyenlerin başına.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...