28 Şubat 2013 Perşembe

YENİLENDİM / AYCELCEHAYAT HAYAT BULDU


Bloğumun tasarımını nasıl buldunuz?  Yenilendim. Değmesin Yağlı Boya 'nın hürmetli ellerinden çıkan sonuca ben bayıldım. Hala onu tanımayanlarınız varsa bloğuna mutlaka uğrayın yağtığı diğer tasarımlara bakın.

Hayalimdekileri öyle bir anlattım ki istekler listesi upuzuun bir şeydi.  Sabrına sağlık hiç bu olmaz demeden her istediğimi hayalimdekinden de güzel bir şekilde hayata geçirdi.
Kendisine bu vesileyle tekrar tekrar teşekkür ediyorum.

ELLERİNE,EMEĞİNE,YÜREĞİNE,SABRINA SAĞLIK. TEŞEKKÜRLER :)

10 yorum:

Selma's world dedi ki...

güzel olmuş cnm :)

Aycelce Hayat dedi ki...

selma'cım çok teşekkürler

BOŞNAK KIZI dedi ki...

çok beğendim canım yapanın ellerine sağlık senin güzel paylaşımlarına yakışır :)

Değmesin Yağlı Boya dedi ki...

Severek kullan insallah,sevgilerimi biraktim can :)

ömür inandı dedi ki...

güle güle kullan tatlım:)çok beğendim ben

herşey tadında dedi ki...

bebiş hazırlığı gb olmuş asyaya pembe bir sayfa yada pembe bir günlük;))
canım yazılar çok küçük onu accık büyütebilirsen ii olur sanki hıı??
güle güle kullan pek güsell;)

Melislicious dedi ki...

harika olmuş cnm blog tasarımın çok sevdim, böyle ferah güzel bir his verdi bana, böyle pastel renkleri çok seviyorum hele blog tasarımları için çok güzel bir seçim, insanın çıkası gelmiyo burdan:)))

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

kuzum cok guzel olmus hayirli olsun bende daha sonra guzel bir sablon istiyorum ve bende degmesin yagli boya arkadasima yaptirmayi dusunuyorum zaten

Aycelce Hayat dedi ki...

kızlarr heppinize çok teşekkür ederim beğenmenize çok sevindim :=)

Serap Tan dedi ki...

canımm seni mimledimm :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...