23 Mart 2013 Cumartesi

BENDEN GELİŞMELER // DOĞUM GÜNÜ-AİLE-BABY VS.



Yarın doğum günüm blogcanlarım. Daha dün annem elimi tutarken yarın 25 oluyorum.Bir başka heyecanlıyım bu yıl. Dünyanın da en mutlu insanı benim. Çok sevdiğim eşim yanıbaşımda, ailesi keza  öyle. Bir eksiğim kendi ailemdi. Bu seneki en büyük doğum günü hediyemdi onların da gelişleri.Dün kavuştum sonunda onlara.Daha önce de bahsetmiştim; artık İzmir'e taşındılar. Bir ayağımız tabiki Antalya'da hala ama artık uzunca bir süre uçak bileti aramaya, eşimin tatillerini denk getirmeye çalışma gibi durumlardan şükür bir süre kurtulduk :)
Miniğimize kavuşmama da az kaldı sayılır. Annemler de gelince artık hazırlıklar iyice hızlanıcak. Onların eksikleri , miniğin eksiği derken telaşlı yoğun günler bizi bekliyor . Blogger demek her ne koşulda olursa olsun bloğunu aksatmadan yazılarını paylaşan demek. Ama benim mazeretim var ve beni anlayışla karşılayacağınızı, desteklerinizi esirgemeyeceğinizi biliyorum. :)  



Elimden geldiğince gelişmeleri paylaşmaya çalışıcam. Çünkü bu bloğu açarken en birinci amacım olacak çocuğuma benden güzel bir hatıra bırakmak. Annem zamanında bunları .. yapmış demesini sağlamak vb.
Sizleri de olabildiğince takip etmeye çalışıcam.

Hepinize bol alışverişli,bol makyajlı, bol renkli ,bol neşeli postlar :)

Çavbella :)

RESİMLER GOOGLE GÖRSELLERİNDEN ALINTIDIR.

6 yorum:

Çiğdem SEVİNÇ YILMAZ dedi ki...

Gözün aydın Ayselcim ne güzel tüm sevdiklerin yanında ben aileme biraz uzağım ama sağlık olsun.Allah bebeğini kucağına sağlıkla almak nasip etsin inşallah.Ayselcim ben yenidoğan hemşiresiydim yardımcı olabileciğim birşey olursa seve seve yardımcı olurum :)

öznur dedi ki...

Daha nice senelere Aysel'cim mutlu ve sağlıklı olmana çok sevindim güzel güzel hamileliğinin tadını çıkar:))) Bebeğide çok merak ediyorum Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin:))) sevgiler canım

AYSEL KAYA dedi ki...

Çiğdem ; amiin canım güzel dileklerin için çok teşekkür ederim. şuan için şükür bir problemimiz merak ettiğim bir konu yok ama aklıma takılan bir şey olursa memnuniyetle danışırım sana da :)


Öznur ; ablacım çook teeşekkür ederim..

sevda s. dedi ki...

Doğum gününü kaçırmmışım canım, iyi ki doğmuşsun, mutlu yaşlar. Ailen için de gözün aydın.

AYSEL KAYA dedi ki...

sevda : çok teşekkür ederim fıstığım :)

pembe mor alg dedi ki...

aa ben bunu yeni görüyorum iyki doğdun iyki tanıdım seni
ailenn taşınmasına da çok sevndm kuzm
hadi bakalım gelsin asya kız artık:))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...