1 Mart 2013 Cuma

BİR MİMLENDİM Kİ SORULAR VAHİM :)

Blogger arkadaşım eski hemşerim diyelim Serap Tan; (ikimizde Antalya'lardan kopmuşuz hayat vesilesinin peşine) beni mimlemiş.
Çok teşekkür ederim de soruları cevaplamaya az biraz korkuyorum, Harbi sorula, bakalım ben ne cevaplar vermişim ve kimleri mimlemişim :)

SORU 1 ; En son kime yalan söyledin , neden?

En son dün bir firmaya yalan söyledim.Onu da nerdeyse yüzüme gözüme bulaştırıyordum,neyse ki atlattım :)
Nedeni de şimdilik bende kalsın :)

SORU 2 ; Biz okumuyoruz farzet,kendine bir itirafta bulun.


Kendimi embesil gibi hissediyorum. Hormonlarımın psikolojimi kontrol altına almasını engelleyememek abik gubik hallere bürünmek şu sıralar ruh halim. Ve bundan çok sıkıldım Aycel.Kendine gel bir silkelen.

SORU 3;  Şu an istediğin işi mi yapıyırsun?

Gibi gibi ama deil :) Doğumdan sonrası için çok güzel, aktif planlarım var . Bakalım şans yanımda olsun inşallah.

SORU 4 ; Mutlu musun?

İnsanoğlu ne zaman elindekiyle yetinir ki? Daha fazlası olabilir ama buna şükür :)

SORU 5 ; Keşke ? 

Geçmişte yaşanmasını istemediğim keşkelerim çok. Hayatıma sokmamam gereken insanlar, yapmamam gereken hatalar, söylenmesi gerekip de sustuğum cümleler keşkelerim. Ama hayat devam ediyor.Bundan sonrası için kulağa küpe diyelim.

SORU 6;  Sence ideal eş nasıl olmalı?

Eşim gibi olmalı :)) İdeal eş kavramı tek kişilik gibi gözükse de aslında çift taraflıdır. Sen ne kadar karşındaki için idealsen o da senin için öyledir. Sen saygını haddini bildikten sonra davranışların sana geri döner. Haa sen ne kadar iyimser oldukça karşındaki hala nato mermer nato kafaysa yol ver gitsin zaten.. İlişki koçu gibi konuştum :)))

SORU 7 ; Nerede yaşıyorsun ve ömrünü nerede geçirmek istiyorsun?

İzmir'de yaşıyorum, ömrümü sevdiklerimin yanında geçirmek istiyorum, yer mekan önemli deil, sevdiklerim yanımda olsun yeter.


SORU 8 ; Seni en çok ne mutlu eder?


Mücadelelerimin sonunda galip çıkmak. Hata yapmayı hazmedemiyorum her zaman başarmalıyım. Tipiik koç burcuyum işte.

SORU 9; Korkuların neler?

Gelecek ; doğacak kızıma yok demek. Çok çalışmalıyız çookk.:)

SORU 10 ; Hayatında en çok utandığın an ?


:)) Annem kızıcak bunu okursa ama yine de anlatıyım.Orta okuldayım ergenliğin hatsafada olduğu kendimi bi halt sandığım dönemde. Haliyle gözüme kestirdiğim biri de var tabi.Eve giderken de aynı yolu kullanıyoruz. Neyse kışın Antalya'nın yağmurunu bilenler bilir başladı mı seller alana kadar durmaz. Neyse bende de şemsiye taşıma alışkanlığı yok uyuz olurum hala daha. Birlikte okula gidip geldiğim arkadaşıma güvendim. Okul çıkışında da öyle bir yağmur yağıyor ama dizlerimize kadar ıslandıktan sonra artık koyver gittsin nasılsa ıslandık diye çukurlara basa basa gidiyoruz arkadan da hoşlandığımız oğlan bebeleri geliyor ya havamız oluyo güya yağmuru takmıyoruz ayakları. Neyse karşıdan da kat kat giyinmiş sarınmış biri geliyor,en üstüne de sarı yağmurluk giymiş elinde de kocamaaann bir PLAJ ŞEMSİYESİ, arkadaşla bu gelen cismi farkedince dalga geçmeye başladık bu ne lan palyaçoya bak gibisine . Kişi yaklaştıkça sırıtmaya başladı yüzünde bir gülümseme tanıdık bir gülümseyiş . Anamm dünyam başıma yıkıldı ANNEM. Havan batsın Aycel dedim şıpıdık şıpıdık atlıodun az önce suların içinden noldu Plaj şemsiyesiyle karşılamaya gelen vefalı bir annen var.
Okadar ıslandığıma mı yanayım, bir ihtimal tavlayabileceğim çocuğa karizmayı çizdirdiğime mi yanayım, mecburen o şemsiyenin altına girip eve öyle gittiğime mi yanayım, neye yanayım bilemedim.Şimdiyse her hatırladığımızda kahkahayla gülüyoruz. Sen çok yaşa annem benim. İyiki varsın :)

SORU 11; Kendinde en sevmediğin özellik ?

Fevri oluşum. Hemen alev almaya müsait bir yapım var...Dokunmayın yakarım ! :)

-------------

Bu can alıcı sorular mimini gönderdiğim arkadaşlarımsa ;

ÖZLEM ÖZBEK
CİCİLEYDİ 
HAYAL MEYAL
CECİLİA
BAKIMLIOLMAKAŞKTIR
BENZEMEZ KİMSE BANA
HAYAT REÇELİ
BEĞENDİĞİM HERŞEY
KOZMETK AYNASI
MAKYAJ FIRÇAM
MAKYAJLI HALLER
KYBELENİN RENKLERİ



24 yorum:

Makyajlı Haller dedi ki...

En kısa sürede yapacağım ben de :)

Selma's world dedi ki...

annelerin hakkı ödenmez canım ya. bende seni mimlemiştim ama cevaplamışın.

Kozmetik Aynası dedi ki...

Teşekkür ederimm canımm benim hemen cevaplıyorum :)

Kozmetik Aynası dedi ki...

Teşekkür ederimm canımm benim hemen cevaplıyorum :)

cicileydi dedi ki...

Çook tşkler arkdşım..Hemen dolduruyorum mimimi
akşam yayına koyarım inş :)
tşkler benide bu mimde hatırlayıp mimledğin için :)

Kybele Renkleri dedi ki...

Teşekkür ederim Aysel'cim. En kısa zamanda yapacağım.. Sevgiler..

fazi dedi ki...

ayy nasıl güldüm ya çok tatlısın. hahhahahahhahaha

fazi dedi ki...

ayy nasıl güldüm ya çok tatlısın. hahhahahahhahaha

Bedia Cingöz dedi ki...

mim altına yeni mim :D sorular http://yelkenlikiz.blogspot.com/2013/03/iste-beklenen-mim.html burada ama ugrasamam dersende anlayışlıyımdır :)

Aycelce Hayat dedi ki...

Fazi : :)) saol

Bedia ; teşekkürler canım , ama bu soruların çok benzerini önceden yaptım ben :)

herşey tadında dedi ki...

havan batsın aycel ha ayy allahım
o anı yaşar gibiyim ee işte anne yüreği lapmış plajdan gelmiş;)
teşekkürler hemen yapıyorumm

Aycelce Hayat dedi ki...

HERŞEY TADINDA ; sorma sormaa o anı hiç unutmam ya :) gülüoruz ama işte annem kızıyo gerçi anlatınca ama :)

herşey tadında dedi ki...

yaptım canım çok teşekkürler zevkle itiraf ettim herşeyi oh döktüm içimi

merve leylak dedi ki...

oo canım benm baya zormuş cidden yapıcam bende en kısa zamanda :)

Bedia Cingöz dedi ki...

tamamdır aycelce sorun değil canım;) bılıyorum bir kısmı cevpalamaktan bıkmış :D

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

Kuzuuuum cok mutlu oldum yineeeee cok tesekkur ederim mim icin benide unutmadigin icin severek cvblicam yine sorular hakket kazikmis yaw:-) :-) :-) ictenlikle ve dobralikla cvblamissin yine supersin koptuuuum:-) ah o karizma olaylari yokmuydu valla sayende benimde komik bir suru anim aklima geldi yine simdi dusununce ne salakmisiz ne deliymisiz diyorum cocuk tavlicaz diye sekilden seklie giriyoduk:-) :-) :-)

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

Kuzuuuum cok mutlu oldum yineeeee cok tesekkur ederim mim icin benide unutmadigin icin severek cvblicam yine sorular hakket kazikmis yaw:-) :-) :-) ictenlikle ve dobralikla cvblamissin yine supersin koptuuuum:-) ah o karizma olaylari yokmuydu valla sayende benimde komik bir suru anim aklima geldi yine simdi dusununce ne salakmisiz ne deliymisiz diyorum cocuk tavlicaz diye sekilden seklie giriyoduk:-) :-) :-)

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

Kuzuuum coook tesekkur ederim cook mutlu oldum yine severek cvblicam yuppiii,ama sorular hakket kazikmis yaw:-) :-) :-) sende cok ictenlikle ve dobralikla cvblamissin koptuum cok guldurdun beni sayende benimde anilarim geldi yine aklima simdi gecmise donunce hep deriz bizde ne salakmisiz ne deliymisiz diye hele benim yaslarima gel dahada guleceksin:-) hele o karizma olaylari yokmu sekilden sekile giriyoduk:-)

bakimliolmakasktir dedi ki...

teşekkür ederim canım en kısa zamanda cevaplıyorum :)

Cansın Ekşi dedi ki...

Haha itiraflara bayıldım!

Artık ben de takipçinim, benim bloguma da beklerim :)

visnetadindaa.blogspot.com

Aycelce Hayat dedi ki...

Cansın ; bloğuma hoş geldin :) ben snin uuzzzuun süredir takipçinim zaten, sevgiler

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

yorum rekoru kıracam sanırım:DDD ALLAIM OGÜN YORUM YAPIYORUM YAPIYORUM BİR TÜRLÜ BİR TÜRLÜ OLMADI MEĞERSEM SİSTEMDE BİRŞEY VARMIŞ DEMEKKİ,HEPSİCİĞİ GELMİŞ:)) AÇIKLAMA YAPAYIMDA NE DELİ HATUN DEMEYİN SONRA:ddddd

Aycelce Hayat dedi ki...

Özlem sadece 3 ünü yayınlamışım 7 tane gelmişti aynı yorumun :) ben de dedim allah allah ne yazdım da bukadar yorum aldım die şaşırdım :)) meğer senmişsin kız

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

Koptuuuum krize girdim kahkahayi bastim resmen sen cok yasa emiiii

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...