18 Mart 2013 Pazartesi

ECZANEMİZDE.COM ALIŞVERİŞİM // AŞIRI BOL FOTOĞRAFLI

Artık hamileliğin son demlerini yaşıyorum. Eksik olanları tamamlamaya çalışma evremiz hızla devam ediyor. Henüz daha bitmese de yolu yarıladık desem yeri. Bu yazıdaki görsellerde de eksik ufak tefek eşyalarımızı tamamladığımız eczanemizde.com  alışverişimi göreceksiniz. Alışverişimden daha çok parça numune ürün göndererek ve çikolatasıyla da gönlümü mest ederek ağzımın kulaklarımda gezmesine sebep olan eczanemizde.com a çok teşekkür ederim.

AŞAĞIDAKİ GÖRSEL BENİM ALDIĞIM ÜRÜNLER


AŞAĞIDAKİ GÖRSEL DE ECZANEMİZDE.COM UN BANA GÖNDERDİĞİ TESTERLAR. En çok hoşuma gidense alışverişim anne-bebek ürünlerinden oluştuğundan bunu  dikkate alıp testerları bu doğrultuda işime yarayacak ürünlerden seçmeleri.


Kına sepetimi  bebeğin kozmetiklerini koymak için kullanıcam.Neye niyet neye kısmet. Kına gecemde sepeti salona getirmeyi unutunca kullanamamıştık.Bebeğimize kısmetmiş.

GELELİM TEK TEK NELER SEÇTİĞİME;

Prima yeni bebek ; 2 numara,3-6 kg için. 1  numara prematüre doğumlarda kullanıldığından ki böyle bir durumu aklıma bile getirmek istemediğimden 2 numara işimizi görecek diye düşünüyorum. Stok yapmadım çünkü bebeğin cildi ne tepki vereceğini bilmediğimden şimdilik tek paket işimizi görür. Sonrasında zaten bol bol alıncak :)
Otribebe burun aspiratörü; yeni doğum yapmış bir arkadaşımın önerisiyle bunu aldım. Ucu pompalı olanların bir işe yaramadığını bu hortumlu nefesle çekilenlerden çok memnun kaldığını söyleyince tartışmasız bunu seçtim.

Nivea baby sabun; özel bir nedenim yok bunu almamda. Niveanın ürünlerini ben çok seviyorum hatta bebek ürünlerini de kendim kullanmışlığım var hatta şuanda da kullanmaya devam ettiğim ürün bebek yağı.Çatlaklar malum  :S
Nivea baby saç ve vücut şampuanı ; Tek taşla iki kuşu vurmayı tercih ettim. İlk kullanımların olacağı için bebeğimde ürünleri alırken iyi gelir mi ,cildi ne tepki verir gibi sorular beynimi kemiriyor. O yüzden çok ayrıntılardan ziyade şimdilik bizi kurtarabilecek ürünlerle alışveriş yapmak daha mantıklı geldi. Ama niveanin kötü geleceğini hiç sanmıyorum. Bakalım.
Sebamed baby bebek yağı ;  Çok amaçlı bir yağ bu. Totosunu temizleme de,vücuduna sürüp nemlendirmede ya da banyodan sonra masajla uygulayarak masaj yapmada kullanılabilir bir yağ. 
BebeDor göğüs pedi; emziren annelerin kurtarıcısıymış.
BebeDor tırnak makası; Bu işlemi nasıl yapabilirim bilmiyorum :s
Comfort dijital termometre ;  Allah bu alete muhtaç ettirmesin.
Lansinoh göğüs ucu kremi;  Bir blogger arkadaşımda kim olduğunu hatırlamıyorum bunun doğumdan bir ay önceden kullanılmaya başlandığını okumuştum, geçenlerde bir mağazaya gittiğimde satış danışmanına sordum ve kesinlikle bir ay önceden kullanma dedi! Doğumu hızlandırma etkisi varmış. Anneyi doğuma hazırladığı için bir hafta önceden kullanılması yeterliymiş. Umarım o blogger arkadaşım bunu okur yada kullanmadan önce birilerine sorar.
BebeDor  1 no emzik

--------------------------------------------------------------

Şimdi aşağıdaki görsellerin  hepsi eczanemizde.com'un gönderdiği numune ürünler.Hepsini denedikten sonra yorumlarımla ayrı postlar hazırlarım.











9 yorum:

herşey tadında dedi ki...

o burun aspiratörünün kullanımı çok enteresanmış yaw;)
biz chicconun alttan pompalısını satıyorduk ve çok satılıyordu
inşallah bebişin burunu tıkanmaz
hepsi gerçekten çok işine yarıcak şeyler iyilikle sağlıkla kullanırsın inşallah canım öperim seni kocamann

Aycelce Hayat dedi ki...

herşey tadında ; gözdecim teşekkür ederim süt sağma pompası konusunda ne önerirsin ?

cingifilli dedi ki...

Canım o kremi 1ay önceden kullanan arkadaşın benim:)Yorum gerçekten çok komik geldi.Satış yapan kişi uzmanmı bilemem ama ben doktor tavsiyesi ile kullandım.Ayrıca biyoloji mezunuyum,hormonlar göğüs ucundanmı girip doğumu hızlandıracak:))
Sen doktoruna danış bence;)
Burun aspiratörünü de pompalı kullanıyorum çok memnunum.Öncesinde Bruno damlatıp yumuşatıyorum sonra da pompa ile temizliyorum;)
Kuzum buarada çok bilmişlik yapmak istemem ama Prima nın beyaz ambalajlı olanı daha hassas poplar için;)Ben de senin aldığından almıştım ama birçok tecrübeli anne ilk doğum anında 1ay diğer ürünü kullan demişti öyle yaptım.Sonra dışı mavi olanı arada kullandım.Ama hala beyaz olana devam ediyorum o daha kuru tutuyo;)
Güle güle kullansın minişin.Mucksss.

Aycelce Hayat dedi ki...

cingifilli ; yok cnm ya senden degildi baskasndn die hatrliorum ben ama neyse ;) herkez farkli seyler soyluo iste en iyisi doktora dansmak. kozmetik ve primalarda da artj deneye yanila bulcaz yolumuzu.cevremde yeni bebekli anne ccok inan hepsi baska sey soyluo.basimdaki buyukler ayri. blogdan danisiyorum ordan ayri bin parca oldu bilgilerim ;)).


cingifilli dedi ki...

Canım sen içinesinen ne ise onu al.Sağlıkla gelsin prensesin de gerisi sorun değil.Beğendiğin ürünlere devam eder,sevmediklerini bırakırsın;)

asude glaze dedi ki...

senin hamilelik postlarına ileride hamile olduğum zaman dönüp tekrar tekrar bakarım diye düşünüyorum:)çok faydalı ve eğlenceli!

Aycelce Hayat dedi ki...

cingifilli; aynen canım öyle olucak ,çünkü dedim ya herkes farklı bir şey söylüyor :)

Asude; teşekkür ederim canım :) elimden geldiğince yazmaya çalışıyorum ben de .

makyaj kelebeği dedi ki...

Canım hastane için bir tane de yenidoğan bezi almanı öneririm.2 numara ilk günler büyük oluyor.

AYSEL KAYA dedi ki...

makyaj kelebeği; hadi ya , ya işte bana da 2 den başla dedikleri için aldım. yenidoğan da alırım artık .

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...