19 Mart 2013 Salı

GRATİS / REIPINOLA GÜLLÜ YÜZ MASKESİ


Takip ettiğim bloggerlar aracılığıyla bu ve Gratislerdeki diğer maskeler hakkında bir çok olumlu yorum okuyunca merakımdan ben de aldım.Fiyatı 3 tl ye düşmüştü. Daha önce böyle bir maske hiç denememiştim. Yüzüme maskeyi yerleştirdiğimde tüm yüzümden vücuduma soğukluk yayıldı.10 dk sonrasında o serinlik yerini sıcaklığa bıraktı. 20 dk dolup maskeyi yüzden çektikten sonraki güzel koku ve yüzdeki pürüzsüzlük ve yumuşaklık hissi ise paha biçilemez.
Yatmadan önce uygulamıştım. Sabah kalktığında da nemi hissedenler oluyormuş ama ben de öyle bir durum olmadı malesef.
 Yine de denemeye değer.

2 yorum:

BOŞNAK KIZI dedi ki...

ben salatalıklı ve çikolatalı olanlarından denedim canım ben de memnun kalmıştım. bunu da denicem :)

neseli zebra dedi ki...

Merhaba ben de aynı markanın gözaltı maskesini denedim,hatta yazısını da yazdım,
http://neselizebra.blogspot.com/2014/01/reipinola-gozalti-toparlayici-jel-maske.html
Bu yazıdan sonra yüz maskesini de deneyeceğim sanırım =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...