6 Mart 2013 Çarşamba

KIRTASİYE DELİLERİNE / ÇOCUKLUĞUNUZA GİTME GARANTİLİ

Bugün biraz dükkana uğradım.Küçük ama bize yeten kendi halinde bir kırtasiyemiz var. Çocukluğumuzun kıymetini ne derece bildik bilinmez ama dükkana gelen çocukların halini görünce hep kendi küçüklüğüm aklıma geliyor.Okulun hemen karşısındaki kırtasiyeden hiç çıkmazdık. Aşağıdaki görsellerdeki cino,ekşi yüz ve keçi bokları için de okulun biraz ilersindeki bakkala koşardık. Belki kaleme ihtiyacımız vardı ama önceliklerimiz bunlardı işte. Şimdiki küçükler de aynı. Önce silgi kaç para diyip elindeki parasıyla ekşi yüzlerden alıp geriye parası artarsa silgisini kalemini alıyorlar :)) 



Kaçınız bu cinoları hatırlıyor?  Ya da kaçınız bu ekşi yüzleri görünce yüzünüz ekşidi küçüklüğünüzü andınız?





Gülmiceğinizi bilsem bu kalemlerden kullanırım. Yaşım başım önemli deil. Küçükken hiç böyle kalemim olmadı :)


Şu çok renkli kalemlerden her zaman bulamazdık küçükken.





Kazı kazandaki en büyük hediyeyi hiç bir zaman kazanamadım. Ama çocukluğumdan çok büyük hatıradır bu kazıkanlar.

:)




13 yorum:

Junkhead dedi ki...

Ne güzel şeyler varmış sizin kırtasiyede !! O mor barbie kalem çok güzel :))) Cinoları da unutmak ne mümkün :D

UPTO SİBEL dedi ki...

Yasima basima bakmadan kullaniyorum ben tuylu kalemlerden :) cokta guzel oluyo :) dedigin gibi kucukken yoktu bizim boyle kalemlerimiz :)

İki Şehir Bir Meryem dedi ki...

Ne güzel şeyler onlar öyle, insan hiç sıkılmaz kırtasiyede :)

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

Benm zamanimda o eksi yuzlerin adi sulu gozdu of agzim sulandi canim cekti valla eksi eksi:-) cino vazgecilmezimdi haa cok seviyorum kulahlarin icinde leblebi tozlari vardi kaymaklar,patlayan sekerler benim zamanimdada boyle kalemler yoktu ama cook guzel kalem basliklari vardi enjektor sekline uclu yani basmali kalemler vardi kokulu silgiler amaaaan be sekerim valla cocukluguma goturdun gercekten beni:-) sizin kirtasiyeye gelmek lazim valla cok degisik seyler var cicisli cicisli bayildiiiim

BOŞNAK KIZI dedi ki...

ben kırtasiye malzemelerine bayılırım kendimi kaybederim içeri girince :)) ama bu kadar cicisini hiç bir arada görmemiştim yaaa :)) çok güzellerr :)))

Aycelce Hayat dedi ki...

Junkhead; morau çektin hemen :)) kısmet olur da buluşabilirsek bir daha aklımda sana getiriyim o morlu kalemi :)

UPTO SİBEL; aynen tüylülerden ben de kullanıyorum da içimde o barbililer yok deil :)


İki Şehir Bir Meryem; :)) müşteri olarak girince evet de orda beklemek sıkıyor genelde :))))


Özlem ; aa evet leblebi tozlarını hattırlıyorum bir de şey vardı meyvesularını buzlukta dondururlardı meybuz die buz yerdik.


Boşnak kızı; :)) dükkan biraz sapa bir yerde ama yolun düşerse her zaman beklerim :) ya da kemeraltında bir sürü toptancı var ,hatta tam yerini bilmiomda japon dükkanı var ben kalemlerimin çoğunu ordan alıyorum bak oraya yolun düşerse mutlka uğra.

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

Aman be nerden aklina geldi simdi meybuz yahu canim cekti:-) buarada kuzum mimi cvbladim gozunden kacmistir belki diye yazayim dedim beklerim mimime:-) :-) :-)

Selma's world dedi ki...

hah hah ha eğlenceli post olmuş cnm. cinoyu çok severdim :)

*ssdesignbutik dedi ki...

bloğunun teması herşey ne kadar güzel olmuş :)
sizin kırtasiyeye gelebilir miyim :D
post itleri bantları görünce deliye döndüm. O sulu gözlere bayılırım benn de

Aycelce Hayat dedi ki...

Özlem; canım yok gördüm teşekkür edrim:)

Selma's worl; ben de ben de :)


Senem ; teşekkür edrim beğendiğine sevindim :) biraz değişiklik yaptık. gelebilirsin tabiki.herzaman kapımız açık :D

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

Ben tesekkur ederim kuzum keyifle cvbladim:-)

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

kuzu birde bilgilerini gönderirmisin doğurursun falan sen şimdiden yaz:))))) doğumdan sonra her dk biraz zor uğrarsın artık buralara hahahaha:))))) onun için ben önlemimi alayım:)

Aycelce Hayat dedi ki...

özlemcim ozlemozbekkaraca@hotmail.com adresine gönderiyorum .senden kurtuluş yok bu inat keçi de bile yok inan ki :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...