5 Mart 2013 Salı

KÜÇÜK APTALIN BÜYÜK DÜNYASI


Ohoo ooo Pucca 3.kitabını çıkardı sen daha yeni mi birinciyi okudun diyosanız haklı olabilirsiniz . Ama okudum mu okudum :) Çok duydum namını ,kitap standlarında gördüm baktım baktım elim gitti geldi hiç almamıştım. Geçtiğimiz günlerde Koyukırmızı bloğu sahibi Tuğba'nın hediyeleşme etkinliğinde Bahriye'yle eşleşince ve Bahriye de hediyelerinin arasında bana bu kitabı gönderince anca sahip oldum. Şimdi alınacaklar listeme diğer serileri de ekledim.

Samimi dili, biraz küfürlü ,dobra ,deli dolu , yaşanmış ağır yüklerin altından deli dolu tavrıyla ustaca kalkabilmiş bizden biri.Bir çoğumuzun yaşadığı ama dillendiremediği olaylara olan açık yorumunda vay be helal olsun dedirtti bana kendine. Bazen çok güldüm başına gelenlere bazense içten içe hüzünlendim ya benim başıma da bunlar gelseydi diye.

Yani kısaca kitaba karşı tüm tereddütlerim gitti. Ben bilgi dağarcığımı geliştirmek için kitap okuyanlardanım diyorsanız hiç bulaşmayın.Yok ben zamanımı geçirmek , eğlenmek hayatın sitresinden uzaklaşıp bu maceraya atılmak istiyorum dersen seve seve al oku derim.:)

5 yorum:

BOŞNAK KIZI dedi ki...

ben de henüz bu seriye başlamadım canım "Sorun Bende Değil Sende"yi okuyorum şimdi önce onu bitiricem sanırım :)) okumadıysan tavsiye ederim o da keyifli vakit geçirmek için :)

Aycelce Hayat dedi ki...

yakında kitap alışverişi yapmayı planlıyorum zaten canım gece uykusuzluğuna çözüm amaçlı onu da incelerim .:)

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

Bende cok merak ediyorum puccayi serisini en kisa zamanda almayi planliyorum hep olumlu yorumlar duyuyorum

Aycelce Hayat dedi ki...

Özlem; yani eğlendiriyor okurken, ben bir solukta okudum baktım kitap bitti bitcek bi kaç gün ara verdim hemen bitmesin die :) kız başından geçen olayları anlatıyor işte genelde erkek arkadaşları ve ilişkileri üzerine ama dili komik bol küfürlü .sansürsüz :=)

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

Bak iyice meraklandim simdi:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...