19 Mart 2013 Salı

LCW LOHUSA GECELİĞİ


Hamilelik sürecimdeki aldığım nerdeyse çoğu giysi LCW. Hem fiyat uygunluğu ,hem de tarzıma uygunluğu tercih etme sebeplerimden. Piyasada şuan anne adayları bilir lohusa pijaması/geceliği dendiğinde fiyatları 2'ye katlıyorlar. Kısıtlı bir süre giyilecek kıyafetler için bence verilcek fiyat deiller. Kaldı ki pijama hatta gecelikle hiç arası olmayan ben hayatta öyle ürünler almam.
Bu kırmızı lohusa geceliğini LCW ONLİNE ALIŞVERİŞ SİTESİNDEN aldım.



Etek kısmındaki sevimli uğur böceği detayı çok hoş.


Kırmızı bandanayı da unutmamışlar :)


Göğüs detayı da emziren anneler için biçilmiş kaftan.

Allah huzurla,sağlıkla giymeyi nasip etsin inşallah.

İLK GÖRSEL LCW'NIN KENDİ SİTESİNDEN ALINTIDIR.

13 yorum:

pembe mor alg dedi ki...

bayıldım
çok güzel bence

sevda s. dedi ki...

Çok güzelmiş, Allah bebişi sağlıkla kucağına alıp mutlulukla giymeyi nasip etsin :)

Aycelce Hayat dedi ki...

Duygu'can ; teşekkür ederim :)

Sevda ; amiinn canım çok sağolasın

BOŞNAK KIZI dedi ki...

çok güzelmiş canımm çok beğendim güle güle kullan :)

asude glaze dedi ki...

Çok güzelmiş cnm huzurla,mutlulukla giy inşallah! gerçekten de gerek yok saçma sapan fazladan para kıymaya bu tip şeylerde,hem bu çok tatlı!!!

Aycelce Hayat dedi ki...

Boşnak Kızı; teşekkür ederim canım.

Asude; amin inşallaah. beğenmene sevindim :)

cecilia dedi ki...

güle güle güzel günlerde giy cnm bebeğin kucağındayken, ben de çok beğendim valla süpermiş..

Eser Erden Çelik dedi ki...

merhabalar bende baktım ama beden konusnda karar veremedım ?? bana yardımcı olur musunuz.?? siz kaç benden aldınız??çok saçma oluyor ama baska nasıl yapabilirim bende bilmiyorum ??? :(( şu anda 67 kiloyum siz kaçtınız kaç beden aldınız yardımcı olurssanız cok sevınırım cok begendım bende :)) tesekkürle..

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

Zevkli arkadasim benim cook guzeeel iyi gunlerde gule gule kullan canim bebisinle insallah

AYSEL KAYA dedi ki...

cecilia ; beğenmene sevndim canım :)

eser; mailleştik zaten :P


özlemim; aminn çok saolasın

Burcu KARATEPE dedi ki...

çok güzelmiş. ben de siteye baktım şimdi ama göremedim belki de bitmiştir.
http://tukenmezdefter.blogspot.com/

AYSEL KAYA dedi ki...

burcu ; geçen ay mağazalarında görmüştüm . online sitesinde varken de mağazalarda yoktu . belki mağazalara satışa sundukları için online dan kaldırmış olabilirler ama bilmiyorum tabi kesin olarak :)

Burcu KARATEPE dedi ki...

ben gidip bakayım en iyisi teşekkürler canım

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...