16 Mart 2013 Cumartesi

LOHUSA PİJAMASI // RELAX MODE

Eski çalıştığım firma diye söylemiyorum ama Relax'ın ürünleri gerçekten güzel. Bu kendime kendimce verdiğim referansa dayanarak online sitesinden alışveriş yaptım. Normalde siz de online sitesinden alıcaksanız size tavsiyem bir beden küçük almanız.Çünkü  kalıplar biraz geniş.Ben yukarıda gördüğünüz pijamayı Large beden aldım.Doğumdan sonra kullanmak için.Dedim ya bedenler büyük diye L beden bile şuanki koca göbeğimle geniş geldi bana :) Ama M almak için de cesaretim yoktu. Neyse tiril tiril geniş geniş giyerim.
NASIL BULDUNUZ?



Bolero gibi duran parça ayrı değil. Öndeki çıtçıtları açtığınızda düz kesim sanki atlet varmış gibi bir model çıkıyor ve üst kısmı lastikli olduğu için emzirmede kolaylık sağlayacak durumda. Pijamayı alttan kaldırmaktansa üstten lastiklerler indirince işinizi görecek :)


Kollarındaki tül detayını çok sevdim.

Relax Mode fiyat olarak pahalı gibi görünse de ürünler gerçekten kaliteli ve yıllarca kullanabileceğiniz şekilde. İndirimleri takip ederseniz de çok daha uygun fiyata çok cici pijamalar,eşofmanlar vs sizin olabilir.

Online sitesine göz atmak için TIKTIK

3 yorum:

BOŞNAK KIZI dedi ki...

daha önce sitesini ziyaret etmiştim bir kaç kere canımm gerçekten ürünleri çok güzel görünüyor. bayıldımm pijamana tam bir prensese annesi olcaksın :))

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

Bayildiiiiim cok zevklisin canim cok begendim cok begendim prensesin annesi sende prenses gibi olacaksin iyi gunlerde kullan canim cokda kullanisliymis

Aycelce Hayat dedi ki...

Boşnak Kızı; :)) teşekkür ederim canım beğenmene sevindim.


Özlem; evet cnım mayıs gibi doğum olcak kısmetse tam mevsimlik yumuşacık kumaşı ,kullanışlı da oram buram açık kalmıcak en azından ziyarete gelen olunca rahat rahat dolancam böle :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...