4 Mart 2013 Pazartesi

MART BENİM AYIM / İÇ DÖKME


Mart ayını oldum olası severim. Çünkü doğum günüm yaklaşıyor :)(24 mart) Hediye tekliflerinize açığım :))

Bu mart ayı ise daha farklı bir güzel, biraz buruk biraz hüzün kokulu biraz karmaşıklık biraz da mutluluk dolu.
Hani burası benim bloğum sanal günlüğüm ya, küçükken de günlük tutsam herşeyi yazamazdım defterime,burda da böyle paylaşmak isteyip kendime sakladığım bir sürü şey var aslında.Belki de geçmiş yaşantılarımdan aldığım yaralardandır ki hüzünlerimi kendime saklarım. Aslında okadar duygusal,gözyaşlarını saklamaya çalışırken pancar gibi moraran burna sahibim ama yine de dışarıya soğuk gözükürüm. Çünkü ben öyle öğrendim , senin dar günün başkalarının düğün günü olabilir.  Şimdi de o yüzden böyle yapıp sadece mutluluklarımı paylaşıcam ; belki de bir çoğunuzun yaptığı gibi.
Yoksa sadece ben miyim ;  bu insanlar bukadar eğlenecek,moral bulacak şeylere zaman ayırırken hiç endişe çekmezler mi diye düşünen?

Neyse gelelim asıl mart ayının mutluluk sebeplerine ;  Dediğim gibi 24 mart benim,25 martsa eşimin doğum günü( tek taşla 2 kuşu vurmak güzel :) ) Bu seneki een büyük en güzel hediyemi şimdiden aldım bile. Aileme kavuşuyorum sonunda hem de uzun bir süreliğine. Bahane bizim doğum günümüz ama asıl sebep tabiki torunlarının gelişine az kalmış oluşu :) Pabucumu dama attıran kızıma öpücükler :) Neyse bu vesileyle artık ailem yanımda olucak. Gençken evlenip kendi yuvamı kurmak için gün sayardım askerlerin şafak saydığı gibi ,   eşim yanımda olsun gerisi boş derdim. Şükür eşim de ailesi de gelin gibi davranmadılar bana. Hatta öyle bir ilgi alaka var ki her şey benim eşimin istekleri doğrultusunda dönüyor ama insan işte yine de annemin yeri bambaşka. O yüzden mutluyum, hem de çok.  :))

Tüm dileklerimizin gönlümüzce olması dileğiyle iyi haftalar ola herkeslere.





RESİM BURADAN ALINTIDIR

3 yorum:

İki Şehir Bir Meryem dedi ki...

Ahhh bir de bebiş mi var :) kıyamam ben size hayırlısıyla kucağınıza alırsınız inşallah :)

Aycelce Hayat dedi ki...

iki şehir bir meryem; bebiş yolda geliyor kısmetse :) inşallahh amin çok sağol

Selma's world dedi ki...

doğum gününe az kalmış benimde 18 mart :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...