3 Mart 2013 Pazar

MICRODALGA FIRINDA PATLAYAN MISIR


Marketlerde böyle bir ürüne rastladınız mı bilmiyorum. Çok yaygın bir ürün deil sanırım çünkü bana hiç denk gelmedi. Bu tembel işi patlayan mısır yine bir Bulgaristan ürünü. İçiniz şişmiş olabilir benim bu BG ürünleri hakkındaki yazılarımından ama napiyim çook seviyorum.
3 dk.'da yağla-ocak başında beklemekle uğraşmadan hazır mısırları kim sevmez.:)
İlk görselde gördüğünüz gibi ince uzun bir paket. Dış ambalajını çekmek aklıma gelmedi . Bu halde 3 dk ya ayarladığınız mikrodalgaya atıp pıt pat put sesleri duymayı bekliyorsunuz.



3 dk'nın sonunda yukarda gördüğünüz gibi şişiyor. Evi inanılmaz güzel bir koku kaplıyor.


Paketi açınca size süprüüük diyen mısırlarla karşılaşıyorsunuz.


Vee bir paket mısır şu 2 kaseye dolu dolu yetiyor. Daha yok mu derseniz, olsa dükkan sizin :)

Keyifli pazarlar.

6 yorum:

eyireltia dedi ki...

Afiyet olsun :) Migros ve D&r'larda satılıyor ama Bulgaristan'da çikolatalı, karamelli olanları da var burada onlardan görmedim hiç.

Aycelce Hayat dedi ki...

canım ben hiç görmedim aama dediğin gibi bg'de tonlarca çeşidi var

Duygu Erdoğan Karataş dedi ki...

99'da ilk kez amerika'da kuzenimde gördüğümde çok şaşırmıştım!eve dvd alırken yanında bu paketlerden de satın almak pek revaçtaydı o zmnlar :)
sonrasında burda satıldığını duydum ama ben şahsen hiç görmedim süper pratik orası kesin
resimler iştah açıcı buarada
sevgiler

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

Canimcim peki tencerede yaptigimiz gibi lezzetli oluyormu yagi tuzu varmi bununda ona gore denk gelirsem alirim bende

Aycelce Hayat dedi ki...

Duygu ; öncelikle bloğuma hoşgeldin :) migros ve d&r da varmış ama ben de hiç görmedim .

Özlem; olmaz mı milyon tane çeşidi var tuzlu tuzsuz yağlı,çikolatalı baharatlı vs vs :) seç beğen al

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

oooo kesin alirim ozaman kuzucum:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...