15 Mart 2013 Cuma

MİNİ GRATİS ALIŞVERİŞİ

Gratis'e sadece bakıp çıkıcam diye girip illa ufak tefek bir şeylerle çıkmak benim kaderim.:) Dün güya bebek kozmetiği için alışverişe çıkmıştık. Gratis'te de vardır bir bakıyım neler var bebekler için diye girip bu ürünleri alıp çıkmak enteresan di mi? Neyse bebeğimiz kızmıcak ki onun için dünya datlusu bir önlük aldık :)



REIPINOL'A  Güllü nemlendirici yüz maskesi. İlk kez denicem o yüzden yorum yapamıyorum.En kısa zamanda yazısını yazarım.Kullanıp da memnun olan var mıdır acep?



Bu ikili diş fırçaları da tahmin edeceğiniz gibi biri bana biri de eşime. Kapaklı oluşları hoşuma gitti çünkü fırçalarımızı açıkta tutuyoruz tozlanmaması için bu koruyucu kapaklar oldukça mantıklı.



NIVEA MEN stick. Kokusu çok hoş ,hafif ve naif. İlaç gibi yada odun gibi deil. :) Erkek ürünlerinde şu yaprakımsı odunsu kokulardan hiç hoşlanmıyorum.



İşte minnoşun önlüğü. Silikon olduğunu görünce kaptım hemen. Daha önce görmemiştim böyle. Leke bırakmıcak durula durula sonra kurula yine kullan. Yok leke kaldı yıkıyım da kurumasını bekliyorum gibi bir derdi yok.




Bitkisel nane-zencefil aromalı şeker. Benim gibi faranjiti olup burnu tıkanıp duranlara birebir. Zencefil tadı zaman zaman yaksa da fena deil.


14 yorum:

NihanlaMakyaj Nihan dedi ki...

Selam,benimde faranjitim var,madem tavsiye ettiniz ben de deneyim bu şekerlerden.Bu arada takipçinizim.
Benim de bloğum yeni destek olursanız sevinirim :)
www.nihanlamakyaj.com

SÜSLÜ ve PEMBE DÜNYAM dedi ki...

Güzeller güzeli arkadaşı <3 Maskeye ihtiyacın var sanki :)Ama önlüğü alman harika olmuş,pratik ve kullanışlı görünüyor.Pembe olsaymış daha da güzel olurmuş ama olsun :)

Aycelce Hayat dedi ki...

Nihan; bloğuma hoşgeldin , aynı zamanda aramıza da :) takipçinim ben de :)


Süslüm ; pembesi yoktu canım mavi-sarı-kırmızı ve bu mor vardı. :)

SÜSLÜ ve PEMBE DÜNYAM dedi ki...

Yine en güzelini seçmişsin demek ki :)

BOŞNAK KIZI dedi ki...

canımm silikon önlük gerçekten çok pratikmiş çok beğendim yaa :))

NihanlaMakyaj Nihan dedi ki...

Çoook teşekkür ederim,tecrübe ve deneyimleriniz benim için çok önemli.Sevgiler.

Aycelce Hayat dedi ki...

Süslüm :) tenkü kuzum :)

Boşnak kızı ; görürsen sen de şimdiden stokla yakında lasım olur :P

Nihan ; rica ederim :)

burçe dedi ki...

Merhaba hepsini güle güle kullanın bi sorum olacaktı önlüğün o alttaki deliklerinin bi atraksiyonu varmı?

Aycelce Hayat dedi ki...

burçe ; olmaz mı :) o kıvrımların olduğu yerin arkasında düğme var onu öne kıvırıp delikleri düğmeleyince altta kavis oluşuyor bebek bir şey yerken dökülürse o kavisin içinde kalıyor. yere dökülmüyor :)

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

vaoww onluk cok ıyımısgayet tasaruflu buldum
cok da seker

Aycelce Hayat dedi ki...

KOVA KADINIYIM BEN ; aynen uuuuzzzun süre kullanılacak bir ürün, :)

herşey tadında dedi ki...

kıyamam ben sana kızmaz annesi
bak cumaları benim burda pazar var hatta ben bugün gitçem arada burayada gel çok hoş şeyler oluyor
aldıklarını güle güle kullan tatlım;)

Aycelce Hayat dedi ki...

herşey tadında; :) biliyorum canım pazarı , aklımda orası da var bir gün gidicem inşallah :)

İki Şehir Bir Meryem dedi ki...

Kıyamam ben miniğine, hayırlısıyla gelsin de önlüğünü denesin inşallah :) kapaklı diş fırçalarını bende çok seviyorum gördüğüm zaman alıyorum, diğer türlü dediğin gibi dış etkenlere çabuk maruz kalıyor..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...