19 Mart 2013 Salı

ORİFLAME / BİTENLER


Elimdeki Oriflame ürünlerinin sonuna yaklaşıyorum. Bu ay miyadını doldurup vedalaştığım ürünlerim Fix'n Go  saç spreyi ve allık fırçası.

Saçlarım düz, kabarıklığı şekilsiz şekli mevcut tabi ama. Sürekli föne ya da maşaya gerek duyan bir saçım yok allahtan. Bu yüzden saç sabitleyici ürünleriyle aram yok denebilir.Fix'n Go'yu da sırf merakımdan aldım diyebilirim. Ama haliyle saçlarımın ihtiyacı olmadığı için kullanmadım ve dolabımda yıllarca bekledi. Sonra ben kendisini farkettiğimde iş işten geçmiş olmalıydı ki işlevini yerine getirmiyordu. İlk alıp denediğimde hafif  yapısıyla hoşuma gitmişti ama uzun süre beklediği için sanırım su gibi ağır,yapılmış saçı düşüren bir kıvamı oldu.Çok kullanmadığım için olumlu/olumsuz yorum yapamayacağım haliyle.

Bu allık fırçası ise yıllarını bana adadı. Çok çekti zavallıcık benden .:) Kendisiyle de oldukça güzel bir iletişimimiz vardı ama artık kıl yapısı değişti,dağıldı, hala daha dökülmedi ama dağınık durduğu için eskisi gibi güzelce işlev görmüyor.
Elveda elmacık kemiklerimin sırdaşı .

3 yorum:

BOŞNAK KIZI dedi ki...

"Elveda elmacık kemiklerimin sırdaşı" çok sevdim canım bu sözü :))

Aycelce Hayat dedi ki...

Boşnak Kızı, :)) öyle değil mi ama , dilleri olsa da konuşsalar :p

sevda s. dedi ki...

Yerine yenileri gelsin o zaman bir an önce :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...