1 Mart 2013 Cuma

ORİFLAME MART KATALOĞU DOPDOLU /BEĞENDİKLERİM


Elimdeki Oriflame stoğumu ne zamandır bitirmek için uğraşıyordum ve onlar bitmeden sipariş yok demiştim. Nerdeyse ürünlerim bitmek üzere bundan mıdır bilinmez aklımda sürekli orfilameden sipariş girip girmemek var.
Az önce de online kataloğuna bir göz atıyım dedim, yepyeni ürünler eklenmiş bu ay. Hepsine bayıldım ama en çok da gözlerimin kaldığı ürünleri paylaşıyorum sizinle. Umarım yakın zamanda benim olurlar :)



Kalem ruj bu dönemlerde çok konuşulan ürünlerden, bloglarda en sık rastladığımız ürün durumuna gelmişken oriflame de bu üründen yapmış, eminim  çok da güzeldir.Şu vişne rengi benim olsa ne iyi olur .


Bu şapşilere bayıldım. Bebek bekleyen bir hatunun gözlerini fazlasıyla pörtleten ürünler işte bunlar :) Doğum nisan sonu mayıs başı şimdiden bu kozmetiklerden alsam erken mi davranmış olurum? Hani kozmetiklerin ömürleri açısından ?
Daha fazlası ve daha da güzel ürünler için online kataloğa TIK TIK

6 yorum:

BOŞNAK KIZI dedi ki...

zürafa banyo setinden alabilirsin canım çok ciciymiş benim bile alasım geldi :)))

Kybele Renkleri dedi ki...

Kalem rujlara bayıldım Aysel'cim. Arkadaşım Oriflame temsilcisi, ona sipariş vereyim hemen :)) Kozmetiklerin ömrü konusu ise, sanırım son kullanma tarihi açıldıktan sonra başlıyor. Öyle okumuştum. Ama yanıltmak istemem seni.. Çok ciciler..

Selma's world dedi ki...

seni mimledim cnm.

Aycelce Hayat dedi ki...

Boşnak kızız; evet düşünmüüyo deilim

Kybelenin renkleri; ben de öyle biliyorum ama belli de olmaz bunlara ki bir ay daha beklemeliyim galiba

Selma'cım Serap beni de mimlemişti onuu yaptım yayınladım senin yorumunu aldım,teşekkür ederim senin adına da yapmışım say olur mu :)

REÇELİM dedi ki...

oriflame i eskilerde kullanırdım sonra kimse yapmadı etrafımda uzaklaştık kendisiyle şimdilerde bende avon yapıyorum onun kataloğuna bakıyorum bol şatışlar canım:)

sevda s. dedi ki...

Kalem rujlar çok güzelmiş, bir de bebek ürünleri :)Çevremde hiç Oriflame satan yok ki sipariş vereyim :(

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...