16 Mart 2013 Cumartesi

PARFÜM EVİ ÜRÜN DENEYİMİ

Adına sıkça rastaldığımız site parfümevi.com.tr ürünlerinden 3 tane deneme fırsatım oldu. Bu ayrıcalığı bana tanıdıkları için kendilerine şimdiden teşekkürümü ediyim.
Orjinal parfümlerin cep yakan fiyatları malum.Piyasada bu parfümlerin muadil ürünlerini bulmak mümkün. Parfüm evi de bu parfümlerin kokularının adından da anlaşıldığı gibi similar yani benzerlerinin satışını yapan bir site.

Ben bir adet eşime ROCHAS MAN benzeri ROCCA MAN (TIKTIK), kendime de CHANEL MADEMOISELLE benzeri COMET(TIKTIK) ve BURBERRY CLASSIC benzeri MISS BARBY(TIKTIK) aldım.



Rochas man'in kokusunu eşim bir arkadaşından biliyormuş tutturdu ben bunu istiyorum diye. İnternetten kokunun içeriğini araştırdığımda çikolatamsı koktuğunu okudum. Bana göre oldukça ağır bir koku. Erkeklerde ben fresh kokuları tercih ederim. Parfümler elime ulaşınca da bana dediğim gibi çok ağır geldi kokusu. Bu sabah eşim hemen denemiş, işe gitmeden önce bana kendine iyi bak öpücüğünü verdiğinde miss gibi kokuyordu. Hatta banyonun önünde sıkmış hala daha ordan geçerken kokuyu alabiliyorum, ve bende durduğu gibi kesinlikle ağır deil. Şimdi iyiki bunu seçmişim diyorum.

Gelelim kendime seçtiklerime.  CHANEL MADEMOISELLE  yani COMET  daha önce kullandığım bir parfüm deildi, merak ettiğim için seçtim bu yüzden karşılaştırma yapamayacağım ama inanılmaz kalıcı. Dün bileğime sıktığım kokunun izlerini bileğimde hala barındırıyor olması şaşırtıcı. ( Bu arada belirtiyim parfümleri kimyasal olduklarından dolayı orjinal dahi kullanmış olsam tenime deil giysilerime sıkarım. Bu parfümleri ise sadece tenimde duruşlarını anlamak için bileğimde denedim.Bence siz de öyle yapın.)

 BURBERRY CLASSIC benim lise yıllarımın vazgeçilmez parfümüydü. Yazın da weekend'i kullanırdım.MISS BARBY orjinaliyle birebir denecek kadar benzer. Bazen geçtiğiniz yolda ya da evinizde otururken burnunuza bir koku gelir ve o koku sizi geçmiş anılara götürüverir ya birden. Miss Barby'i kullandıkça lise yıllarım gelicek aklıma. :)

Bir kez daha PARFÜMEVİ  ailesine ilgilerinden dolayı teşekkür ederim. Sizler de açık parfüm arayışındaysanız firmanın ilgisinden, siparişinizin gönderimindeki hızından,bilgilendirmelerinden kesinlikle endişe etmeyin.Siparişinizi girdiğiniz gün kargoya veriliyor ve ertesi gün elinizde.Hem mail hem msj yoluyla sizleri bilgilendirmeleri de müşteri memnuniyetini artıran diğer bir özellikleri. Fiyatların uygunluğu da cabası. :)

Basın ürünüdür.Belirttiğim tüm görüşler şahsi fikrimdir.

3 yorum:

herşey tadında dedi ki...

ohh hepsini güle güle kullan
lady million ve 212 vip öneririm bayan parfümünde vazgeçilmezim oldular ben bu markayı ilk kez duydum sana denemen içinmi gönderdiler ayselimm
yoksa kendin bir deneyeyim deyip kendi paranlamı aldın
güle güle kullan canım benim

Aycelce Hayat dedi ki...

teşekkürler canım, firma gönderdi ürünleri.

Ece Gail dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...