22 Mart 2013 Cuma

PRENSESİN ÇEYİZİNE EKLENENLER


Son yaptığım anne-bebek bakım ürünleri alışverişinden sonra kalan eksiklerimizi de bu alışverişle tamamladık sayılır. Eksikler daha bitmedi bitcek gibi de durmuyor gerçi ama çoğunluğu hallettiğimiz için seviniyorum. Çünkü şu eksik bu eksik aa bu da eksik diye eksikleri düşünürken bin parça olan aklımın da bazı parçaları eksiliyor :)))
Ürünlerin %90 ı wee markasından. Çevremde kullananlar memnun. Biz de duruma göre bakıcaz bakalım bizim minik bunları kullanmayı sevicek mi.












9 yorum:

Makyajlı Haller dedi ki...

Heyecan gitgide artıyor değil mi? Sağ salim kucağına alırsın prensesi inşallah :))Ben bile merak ediyorum ufaklığı :))

AYSEL KAYA dedi ki...

sorma canım , askerler gibi şafak sıkıştırıyor diyorum artık :) heycan dorukta. hepimiz çok merak ediyoruz :)

gonca t. dedi ki...

Canım mutlu mutlu kullansın prenses cicilerini..bize oglunuz olcak demislerdi benim kiz mavilerle büyüdü :) birde bebisin doğumumdan sonra almaya devam edin gereksiz cok sey aliyor insan hevesle...nemlendirici krem olarak cetaphil alabilrsin:)

İki Şehir Bir Meryem dedi ki...

Oyyy ben kıyamam onun çeyizlerine, hayırlısıyla gelsinde kullansın artık çeyizlerini :)

BOŞNAK KIZI dedi ki...

canımm prensesin çeyizi benimkini geçti valla kıskanıyorum ama :)))) hepsi çok cici canım inşallah seve seve kullanır minik prenses :)

the bircan dedi ki...

AYYY NE TATLI YAHU INSANIN COCUK DOGORUSI GELIYOR :d

AYSEL KAYA dedi ki...

gonca ; :) inanmıyorum ya bizim komşulardan birinde de öyle olmuş, kız demişler erkek çıkmış, sağlık
olsun da gerisi boş , herşey alınır.

İki şehir bir meryem ; amiin canım inşalllah :)

boşnak kızı; :)) aynen yarışıyoruz seninle. inşallah güzel,sağlıklı günlerde kullanırız çeyizlerimizi.

the bircan ; :)) imaknın varsa doğur valla :) gerçi minikken güzel de sonrasını bilemiyorum :P

happywishtree dedi ki...

sağlıkla bebeğine kavuşmanı dilerim öncelikle.benimde 15 günlük bir oğlum oldu.eksikler hiç bitmiyor,nekadar öncesinde hazırlık yaparsak yapalım birşeyler hep eksik kalıyor.bunlar tatlı telaşlar tabiki.güzel günlerde evladını büyütmen dileğiyle.
bloğunu takibe aldım,bende beklerim:)
http://wishingbeauty.blogspot.com/

AYSEL KAYA dedi ki...

happywishtree ; öncelikle bloğuma hoşgeldin, ben de izleyicinim.
Allah analı babalı byütmeyi nasip etsin evladını, evet dediğin gibi tatlı telaşlar :)) ben de kavuşmayı bekliyorum sabırsızlıkla :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...