12 Mart 2013 Salı

SÜPRİZLİ KURABİYE


Mutfakla aram fena sayılmaz.Çok iyim diyemem tabi ama en azından yaptıklarım yenebilir durumda :) Şimdiye kadar ölü/yaralı vukuatım yok çok şükür:)

Sadece biraz tembelim itiraf ediyim. Yıllardır kurabiye yapmak konusunda bir hevesim mevcut ama bana yapılışı uğraştırıcı geldiğinden elim hiç gitmemişti. Yukarda  gördüğünüz cisim ilk kurabiye denemem anlıcağınız. Kurabiye yapılırken hamuru nasıl olur bilmediğimden biraz cıvık tutmuşum ama böylesinin daha güzel olduğunu ağızda dağıldığını söyledi test edenler :).
Amma uzattın tarife gel diyosan tarifi kopya çektiğim güzel anne AKTUELMODA bloğu yazarının ŞU YAZISINDAN ulaşabilirsiniz.

Kurabiye tadında keyifli günler ola :)

5 yorum:

Kybele Renkleri dedi ki...

Gayette güzel olmuş kurabiyeler. Çok severim ağızda dağılan kurabiyeleri ben. Ellerine sağlık :))

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK HAMİŞİM ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYOR:)MARİFETLİSİN DİYORUM BEN SANA:)

Aktuelmoda dedi ki...

Ellerine sağlık,afiyet olsun,bebişe yarasın inşallah canım :)

Aycelce Hayat dedi ki...

Kybele renkleri ; teşekkür ederim canım :)

Özlem; marifetten ziyade bu acemi şansıydı canım :D

Aktuelmoda ; saol bitanem teşekkürler tarif için :)

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

mütevazi ayselim benim:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...