6 Mart 2013 Çarşamba

THE BALM'I OLMAYANI DÖVÜYORLAR MI?


Ciddi ciddi artık bana bu hot mama, frat boy cabana bilmem ne gibi ürünleri görmekten bay ,gına,afakan gibi gibi çeşitleri geldi geldi gitti.İlk zamanlar meraklanıp neymiş ne deilmiş der , standlarını incelerdim de şimdi artık 10 metre uzaktan kaçıcam. Bu markanın başka ürünü mü yok gören de bedavaya ürün dağıtılıyor sancak. Fİyatlar da öyle ucuz falan da deil bildiğin orta karar hatta bazıları uçuk fiyatlı bana göre. Ki ben kozmetikte ciddi anlamda pintiyim. Sonuçta kozmetik = kimyasal.

Tamam ben de farklı ürünler denemeyi,kullandığım,denediğim ürünlerle ilgili yorumlarımı paylaşmayı seviyorum ama bloggerlar aleminde öyle bir patlama yaşandı ki her gün mutlaka The Balm ürünü bahseden var. İşin enteresanı da markanın bir ton ürün yelpazesi olmasına rağmen hot mama frat boy  hot mama frat boy hot mama frat boy görmekten sıkıldım.

Hiç kullanmadığım ürünü sorsalar şimdi bülbül gibi şakıcam. Blogger arkadaşlarım artık markanın başka ürünlerini yazın gözünüzü seviyim.O allıkları ezberledik.

Resim ; Google görsellerinden alıntıdır.

21 yorum:

NİMO =) dedi ki...

hahah bugün bende the balm ruj yazıcam ama vallahi güzel. <bide pahalı deil kızım ya diğer markalara göre iyi fiyatlı, kutuları şirin. Dönem dönem indirime giriyor yarı fiyatına alınıyor ya ondan seveni çok :)

Aycelce Hayat dedi ki...

ruj yaz nimom da allah aşkın allık olmasın artık o allıklardan bay geldi vallahi:))

Kybele Renkleri dedi ki...

Hot mamayı çok seviyorum napiyim, vallaha almak isteyen olursa diye yazdım ayol :)) Ben seviyorum ya herkeste olsun istiyorum galiba, indirim olursa kap bir tane Aysel'cim :))

BOŞNAK KIZI dedi ki...

canımm çok güzel bir konuya temas etmişsin bizim de dilimiz olmuşsun inan aynı şeyleri ben de aklımdan geçiriyordum :))

SÜSLÜ ve PEMBE DÜNYAM dedi ki...

aYNI FİKİRDEYİM.aLACAĞIM VARSA DA ALMAYACAĞIM ÜRÜNLERDEN.gÖRE GÖRE BIKTIM.

Aycelce Hayat dedi ki...

Kybele Renkleri ; :))) sen de mi yazdın valla inan ki artık the balm allıklarıyla ilgili başlıkları kumanda panelimden hızlıca geçtiğimden farketmedim :)

Boşnak Kızı; :)) kalp kalbe karşıymış desene


Süslüm; aynen canım belki çok güzeldir cidden ama öyle gına geldiki onları görmekten inan 1 tl ye satsalar yine gidip almıcam o allıklardan :)

Kararsız kız dedi ki...

Bende arka arkaya açtığım onlarca blog sayfasında aynı reklamı görmekten çok sıkıldım :-(
Bende de Cabana Boy allık var bak onu yazmamışsın hemen ben bir yazı yazayım onunla ilgili. Şakaa şaakaaa :-)

Kermit Alemlerde dedi ki...

Cidden biri çıkkıp şu sitemde bulundu ya ne diyim :))) İçimi okudun :) Çok güldüm okurken çok içten bir isyandı :D

Begum Salurvan dedi ki...

sorma ya bende hiç kullanmadım the balm ürünlerini ama kullanmış kadar oldum =)) sanki hava atma durumu yaratılıyor baaak bende vaarr gibisinden diye düşünüyorum

Junkhead dedi ki...

Ben de katılıyorum sana Ayselcim :D Son günlerde iyice arttı bu The Balm allık postları sanki,ya da bizim gözümüze giriyor sadece :)) Ben tekli farlarından almıştım %50 indirimle ve süperler çok seviyorum,hatta geçenlerde postunu da yaptım ama 1-2 yorumdan başka yorum bile gelmedi ama 287325365238 kere yazılan allıkları yazsam belki gelirdi daha çok yorum hahaa :D Şaka bir yana,Flormar'ın da allıkları bence harikayken başka markada allık yokmuş ,benzer renkler yokmuş gibi herkesin durmadan The Balm allık alması bana da ilginç gelmeye başladı .

herşey tadında dedi ki...

ayselim neden senle aynı frekanstayız ha?
yakınız diye olabilirmi acaba?
banada ilallah geldi valla
dediğin gibi fiyatlar almış başını
kimine göre ucuz sayılabilir ama
bencede ucuz değil
ben kocamı kesemi düşünürüm arkadaş
;)
öptüm seni

AtolyeKedi dedi ki...

:) Dövmesinler çünkü bende hiç yok. Hatta geçen hafta sonu standına baktım benim kullanabileceğim hiç bir şey bulamadım nedense? belki ileride bulurum

Aycelce Hayat dedi ki...

Kararsız Kız; :)))) kendini tekrarlayan yazılar evet can sıkıcı olabiliyor.


Begüm; hayır yazı girme amaçlı, ürün bilgisi verme amaçlı yazılıyordur hava atma deildir diye düşünüyorum ama herkes de aynı ürünü görmek bıktırıyor bazen.


Junkhead; Özgecim evet gördüm o yazını. zaten derdim the balm yada ürünleri deil allıklarını bu denli konuşacak durum ne onu anlamış deilim :)


Herşey tadında ; aynen canım, ben bu yazıyı yazdıktan sonra bir blogger da allıklardan birini tanıtan bir yazı girmiş açtım baktım fiyatına 30-35 tl arası dio. Dediğin gibi kimine göre uygun gelebilir fiyat ama benim 1o tl ye avondan flormardan alıp kullandığım allık da aynı görüntüyü yaratıyo, benim kullandığım o ürünleri neden ben hiç blog tanıtımında göremiorum , ben yapsam şimdi millet gülcek bana peh the balm varken bunu mu kullanıosun die :))


ilke İzmirli dedi ki...

Bugün aynı şeyi içimden geçirmişken :) Bumards reklamları gibi fırat boy kaynıyordu son günlerde anasayfam :D

Creme de la Creme dedi ki...

Oh be biri söyledi.bıktım ben de 1 tane bile almadım çünkü ben liseye giderken yani 6-7yil önce kullanma sansi yakalamistim.bu urunler prof degil teenage urunler.ha bi de bb crem o da skti artık amerikayi yeni keşfediyor turk milleti ve hep abartıyor.ağzına sağlık cinim muck:)

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

Ben o urunu alirsam sirf ambalji icin alirim ambalj hastaligim oldugu icin ama dersenki sirf marka icin hayir marka takintim asla olmadi dogru soyluyorsun canim hep nerde pahali urunler var onlari paylasiyorlar bigun facde bi arkadas paylasmis makyaj malzemeleri alacakmis oneride bulunmalarini istemis cogu sallamis maclari oyu buyu biride yazmis lady rose ve flormar diye dengesizin biri ne yazssa begenirsin bukadar markanin arasinda o yazdiginiz markalar komik olmuyormu diye,bende tanimadigim halda o kisiye destek cikmistim ozenti budalalari cok malesef sekerim

Aycelce Hayat dedi ki...

Atölye kedi; belki :) de bana söz ver o allıklardan alma :):):):):):)


İlke izmirli; aynen canım benim de öyle ondan dedim bi yazıyım die zaten :)


Serabım; aynen canım aynen.bb krem die die de bi hal olmuştu bize . gittim ben de aldım yzüm sivilce tarlasına döndü sonra bu ne ya böle dedim bi araştırıyım dedim yıllar önce avrupada bilinen türkiyeye anca gelmiş kıytırık birsürü ürün çıkaran firmalar olmuş faalan. Türkiye burasssssı işte ne beklerdim ki :)


Özlem ; aynen tamamen özentilik ben de dün gördüm kızın biri İNDİRİMDEN 130 tlye makyaj fırçası almış sadece 1 adet nasıl sevinio nasl. şok oldum ya sırf markaya okadar para vermiş dünyayı kurtarmış sanki. Sihirli değnek muamelesi yapmış fırçaya. :)





ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

130 tlmiii yuh bi fircaya o para verilirmi yahuasil komik bu yani bence paralari cok demekki napsinlar nereye harcicaklarini sasiriyolar ama git birine bir hayir yap desencimrilikleri tutar,dedigin gibi sanki sihirli degnek sanki:-) tuttum bu lafini hahaha:-)

Aycelce Hayat dedi ki...

Özlem :)) ya daha neler neler sölicem de işte sonuçta emek harcıyorlar, illa bana beğendirmek zorunda deiller de sihirli değnek iyi oldu cidden :)

GÜLÜMSE YÜZÜME dedi ki...

Ben hiç the balm ürünü kullanmadım. Ne zaman baksam bana hep gereksiz pahalı geldi. İsyanın çok hoş olmuş ama komikti :))

AYSEL KAYA dedi ki...

gülümse yüzüme ; :)) bi dönem gelmişlerdi bana baya :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...