23 Nisan 2013 Salı

AVON ÇOCUKLAR İÇİN GÖZ YAKMAYAN ÇİLEKLİ DUŞ JELİ // BİTEN ÜRÜN İNCELEME


Heyy millet  önümüzdeki günlerde bebeğimi kucağıma alıcak olmam benim çocuk ürünleri kullanmama engel mi? Tabi ki hayır :) İçimdeki çocuk hala yaşıyor. Hele bir de bugün 23 Nisan olunca dedim bu yazı kaçmaz.

Avon'un bu çilekli duş jeli çocuklar için göz yakmayan içeriğiyle üretilmiş. Tatlı ekşi bir kokusu var. Vücutta kokusu çok kalıcı değil ki çocuklar için ağır kimyasallara da gerek yok zaten. Kampanyalı bir katalogta çok uygun fiyata sahip olduğum bu duş jeli benim banyoda keyfime keyif katan mis kokulu ürünlerimden oldu.
Bitmesi mühim değil yakında bebeğimizin bahanesiyle daha çok haşır neşir oluruz kesin :)

Tüm çocukların 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı kutlu mutlu olsun .:)


*Ürün hakkındaki görüşlerim şahsıma aittir. Firmayla herhangi bir bağım bulunmamaktadır.

3 yorum:

herşey tadında dedi ki...

inşallah canım
bak doğum yazını heyecanla bekliyorum
geçengün konuşmuştuk oriflameden sipariş verdim harika bir parfüm vivacity tavsiye ederim tam yazlık;)

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

aaa bu yazi super olmus demi yaaa kendimiz bile kullanabiliriz meyveli meyveli oh misss du bende alayim ana kiz kullaniriz:-) avonun bebe sampuani ve dus jelini hic denemedim sayende deneme yapayim bakalim,bu barbieli parfumleride cok harika avonun dolunayimin parfumu hihihih:-) arada bende kendime bile kullaniyorum hatta kiyafette harika kokuyor kalici bide eyvisli sekerli tam bizlik:-)

AYSEL KAYA dedi ki...

hersey tadinda ; canim elimdeki oriflameler bitmeden yeni urun almicama soz verdim ;) irademi zorluyorum aman ben mumkunse gormiyim bir sey .;))



ozlem ; kampanyadayken 3 tl gibi bi fiyata almistim oyle yakalarsan al dene tabi de indirimsizken alma bence.. oriflamenin cocuk parfumunu kullaanmistim ama avonun hic denk gelmedi ;) yakinda alirim ondan da ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...