13 Nisan 2013 Cumartesi

BİTEN SAMPLE ÜRÜNLERİM


ŞU yazımdaki eczanemizde.com alışverişimden firmanın dolu dolu gönderdiği sample/tester/numune ürünlerinden hepsi aynı anda bitti :)  Boyutları ufakça olduğu için öyle çok muzicevi değişimler tabiki farketmedim ama kısaca bahsetmek isterim.
Öncelikle La Roche-Posay Effaclar serisinden yağlı/hassas ciltler için temizleyici jel benim ergenlik döneminde cilt tedavisi gördüğüm sırada fazlasıyla içli dışlı olduğum çok güzel bir ürün.  Tekrar ufak da olsa deneyimlemek çok güzeldi.La Roshe zaten dermokozmetik ürünler konusunda benim ilk sırada tercih ettiğim marka. Kendinize uygun en doğru ürünü almak için ya cilt doktoruna ya da eczanelerdeki danışmanlara sorun derim. Cilt tipinize uygun olmayan dünyanın bir numaralı en pahalı kozmetiklerinden de kullansanız yanlış seçtiğiniz ürün sizi tedavi etmekten çok hortlağa döndürebilir :)

Sebamed yüz ve vücut temizleyicisi ; Bu ürüne bayıldım. Masmavi rengi,ciltte bıraktığı o temizlik hissi mükemmel. Sebamed ürünlerine pek elim gitmez benim ama bu ürünü ileride mutlaka seve seve alırım. Resmen cildi gıcır gıcır yapıyor :)

Sebamed İntimate wash ; Dış güzeliğimize gösterdiğimiz hijyeni özel bölgemize göstermeyi de unutmamak gerek. Kokulu bir ürün, ph değeri 3.8 bir de hamileler ve menopoza girmiş kadınlar için başka bir versiyonu da var.

Sebamed visio temizleme sütü ;  Her sabah La roshe'yi duşta da bu ürünü kullandım. Çok küçük bir boyut olduğu için ayrıntılı bilgi vermem zor ama kullanım sonunda cilt yumuşacık oluyor. Benim onu sevme nedenim bu :) 

5 yorum:

makyajlı kareler dedi ki...

intimate jelin hamileler için olanı da mı var. hamile olmadan siteden almalıyım bulunsun evde di mi:)))

AYSEL KAYA dedi ki...

makyajli kareler ; cnm suan tam ismini veremicem telden giriyorun da hamileler icin deil de menepoza girmis bayanlar icin geciyor ph degeri 6 kusur bisey. ama hamileler de kullqnabilir diye biliorum onu.

makyajlı kareler dedi ki...

o zaman iyice araştırmam lazım saol tatlım:)

the bircan dedi ki...

SEMAMED YUZ TONIKII BEN KULLANIYORUM :):) MEMNUNUM

AYSEL KAYA dedi ki...

makyajlı kareler ; zaten intimate ürününden 2 çeşit var biri bu diğeri de bahsettiğim. almadan önce ikisini de incelersin kendine uygun hangisiyse ona göre tercih edersin :)

the bircan; benim ilk denediğim sebamed ürünleri bunlar toniğini henüz denemedim , fena deildir büyük ihtimalle.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...