8 Nisan 2013 Pazartesi

ELSEVE / YAĞLANMA KARŞITI DENGELEYİCİ ŞAMPUAN VE SAÇ KREMİ


Son göz ağrım L'oreal Elseve Yağlanma Karşıtı Dengeleyici Şampuan ve Kremi;
Saçlarım çok çabuk yağlanan,kalın telli  kirli görünümü hemen yansıtan tipitip bir şey. Uzun süre Syoss'un şampuan ve kremini kullandım.Aslında çok güzel bir şampuan ama mevsim geçişlerinde saç diplerim kabuklanmaya başladı ve önüne Down Under Naturals'den Hindistan Cevizi ve Aloe vera özlü şampuanını kullanarak geçtim.Fakat doğal içerikli olduğundan saçları şampaunlayıp yıkarken semsert yapması pek hoşuma gitmemişti. Bu durumla  ilgili aynı markadan başka hangi ürünü kullanabilirim diye firmayla iletişime geçtim ve Nude serisini önerdiler. Ama şampuan almaya gittiğimde o seriden bulamadım.
Elseve'in bu serisi gözüme çarptı ve iyiki almışım dediğim ürünler oldu. Hatta ilk kullanımdaki sonucu da göstermek adına duştan önce ve sonra fotoğraf çektim.
Sözle anlatılmayacak derecede çok sevdim.

Saçları ağırlaştırmaması ve güzel temiz kokusu ve saçı yumuşacık tutup uzun süre bu temizlik görünümü korumasıyla vaadlerini yerine getiren bir ürün. Umarım uzun süreli kullanım sonucunda yine de aynı fikirlerimi korurum.



*Görüşlerim tamamen şahsıma aittir. Firma ile herhangi bir bağım bulunmamaktadır.

10 yorum:

KOVA KADINIYIM BEN ... dedi ki...

bakalım kac gun ıdare edecek duştan çıkınca süper de ertesı gun hemen sonuyo ve yaglanıyo benım saclarım

the bircan dedi ki...

ELSEV KULLANMIS VE COK MEMNUN KALDIM BENDE İYİ GUNLERDE KULLAN IN BANADA BEKLERIM SEVGILER DILERIM

İki Şehir Bir Meryem dedi ki...

Canım ben uzun süre elsev kullandım, sonra saçlarım dökülmeya başlayınca bırakmak zorunda kalmıştım, daha sonra bir çok kişi elsevden sonra saçlarım dökülmeye başladı deyince de korktum tekrar kullanamadım. Aklında bulunsun tabi şampuanın suçu olmaya da bilir:)

herşey tadında dedi ki...

şuan bunu okuyunca şok oldum
benim yağlanmayan saçımı vıcık yağ yaptı bu şampuan ve krem
demek saçtan saça değişiyor
eski şampuanıma döndüm şuan mutluyum inşallah seninde hep böyle olur şampuan önemli
güle güle kullan canımm

Sausan Hanifah dedi ki...

Hi dearest, I love your post! Lovely blog!
I always love to follow inspirational blog like this!
Would you like to follow each other on GFC & Bloglovin? Let me know? :)


sausanhanifah.blogspot.com

KoKoŞ KeLeBeK dedi ki...

ne denedıysem benım sampuanım dıyemedım ama umaırm sız begenırsınız..sevgıler

Sausan Hanifah dedi ki...

Hi dearest, I love your post! Lovely blog!
I always love to follow inspirational blog like this!
Would you like to follow each other on GFC & Bloglovin? Let me know? :)


sausanhanifah.blogspot.com

AYSEL KAYA dedi ki...

KOVA KADINIYIM BEN; benim de öyleydi bu şampuanla 3 gün idare ediyor :)

THE BIRCAN ; ben ilk kez kullanıyorum şimdilk memnunum bakalım.


İKİ ŞEHİR BİR MERYEM ; şuan dökülme çok yok daha yeni kullanmaya başladım ama çoğalırsa değiştiririm ben de şimdilik etkisinden çok memnunum ben.


HERŞEY TADINDA ; canım kesin saçtan saça değişiyordur, herkezin saç yapısı farklı, ben bndan şuan çk memnun kaldım.


KOKOŞ KELEBEK ; inan ben de öyleyim şuan işte bu dedim ama diğer şampuanları da ilk kullanmya başladığımda işte bu demiştim sonradan bozuldu :) umarım bu öyle olmaz :)

zelaldenfaydalıbilgiler dedi ki...

Bende Elseve in başka şampuanını kullanıyorum ve saçlarım yağlı olduğu için buna geçeceğim.Nerde satıldığını bulamadım rica etsem nereden aldığınızı söyler misiniz?Teşekkürler...

AYSEL KAYA dedi ki...

zelaldenfaydalıbilgiler ; canım otacı genel olarak büyük marketlerde satılıyor ben watsonstan aldım. ama gratis ,rosmandan da bulabilirsin

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...