18 Nisan 2013 Perşembe

GÖRMEMİŞİN KREMİ // BİTEN ÜRÜN İNCELEME


''GÖRMEMİŞİN .....'SI OLMUŞ '' tabiri vardır ya hani devamını da artık duruma göre doldururuz. Ben bu tabiri kendime Bepanthen için kullanıyorum :)
Çünkü görmemişin kremi olmuş tutmuş kaşına-gözüne .. heryerine sürmüş diyorum kendime.
Bu kremi bilenler bilir ki gerçekten de görmemişin kremidir çünkü kullanım alanı çooook geniş. Yaraya-yanıklara-cilde-kuruyan yere- sivilceye-pişiğe-tahrişe vs.vs. daha bir çok yere kullanılan bir krem.
Bu kremle ben cilt tedavisi gördüğüm dönemde(2007) ilacın yan etkisiyle dudaklarım çatlıyordu ve lipbalm olarak kullanmaya başlayarak tanıştım :) Lipbalm! Görmemişin kremi die boşuna demiyorum :)
O gün bugündür de mutlaka elimde yedeklerim. Kullandığım nemlendirici hafif kaldığında cildimde bazı bölgeler kabuklanıyor ve orayı daha yoğun nemlendirmek adına nemlendiriciden sonra Bepanthen sürüyorum. Böylece üzerine uyguladığım makyaj yüzümdeki o kabuklanan yerleri kusmuyor.
Elimdeki son kremi de tüketerek Bepanthen'siz kaldım ama yakında stoğa yenisi mutlaka eklenir.

Sizin kendinizi görmemiş diye hitaplandıran ürününüz hangisi?


3 yorum:

the bircan dedi ki...

bepenten herseye ıyı geliyor
bepanten candı.
banada beklerım tatlım

cicileydi dedi ki...

bnm görmemiş diye hitap ettiğim ürünüm
missha bb kremim :))
bi gün kayboldu
sırf kullanamaıdm diye dışarı çıkmamıştım oturdum aradım :)

bepanten kremi bende çok kullanırım
her yerde işe yarıyo
kızıma küçükken pişik için kullanırdım
büyüdü diz dirsek kuruluğu için kullanıyorum
argan yağı karıştırıp cildime sürüyorum
ailecek favori ürünümüzdür bizim kendisi :)

AYSEL KAYA dedi ki...

the bircan; aynen herşeye iyi gelenlerden her eve lasım :)

cicileydi; misha yı ben de merak ediyorum açıkçası ama bnm cildim problemli kapatıcılığı yüksek olan ürünnler bana dahA iyi gelior.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...