24 Nisan 2013 Çarşamba

HAMİLELİK 38.HAFTA // SABIRSIZ BEKLEYİŞ


Bakmayın 38.hafta dediğime.Ben şu hamileliğim boyunca haftaları hep birbirine karıştırdım :) Bugün itibariyle 38'i bitirip 39'a adım atmış bulunmaktayız.Bugünkü doktor kontrolümüzden sonra doktorun yönlendirmesi hazırlıklı olmamız doğrultusunda.

Geçenlerde bahsettiğim bizi üzen olay da ortadan kalkmış durumda. Kilo/boy orantısı oldukça iyi. Bugün itibariyle 2.880 gr. 51 cm.
Ultrason görüntülerinde yüzünün tıpkı babasına benzemesiyle beni hayal kırıklığına uğratan minnoş boyuyla gönlümü alıcak gibi. Umarım bana çeker :) *Ya da boşver sağlıklı olsun yeter.(Tipik anne sözü)

İşte böyle blogcanlarım.Prensesin yakında gelicek olması geldikten sonraki sudan çıkmış balık durumunu atlatma gibi zaman faktörleri bloğumu aksatmama sebep olacaksa da elimden geldiğince gelişmeleri burdan paylaşmaya devam edicem..
Sizlerden ricam dualarınızı desteklerinizi esirgememeniz. Bir de maşallah derseniz dadından yinmez :)

GÖRSEL ; BURADAN ALINTIDIR.

13 yorum:

makyaj kelebeği dedi ki...

Canım benim,dua da ederiz.Maşallah ta deriz.Sen sağlıkla al miniğini kucağına.

herşey tadında dedi ki...

maşallah canım bitti sayılır artık
normal doğum yapıcaktın değilmi?
kuzenimin normal doğumundan sonra ben bile sıcak bakıyorum;)

cingifilli dedi ki...

Canım sağlıkla kavuşursunuz inşalla.Maşallahımı ekliyorum.Merakla bekliyorum;)

AYSEL KAYA dedi ki...

makyaj kelebegi ; sagol canim.eksik olma.tesekkurler destegin icin.

hersey tadnda ; simdilik normal gibi canim ekstra acil bir durum gerektirmezse .insallah normal olucak ki ben sezeryan istemiyorum.


cingifilli ; ammiinnn canim cok sagol.

Kybele Renkleri dedi ki...

O sağlıkla, mutlulukla gelsin, kucağına al inşallah, aksatırsan da aksat. Biz buralardayız :))

NİMO =) dedi ki...

Canııım rabbim bir avazda kurtarsın hayırlısıyla sağlıkla prensesini al kucağına :)

hadi bekliyoruuuzz....

BOŞNAK KIZI dedi ki...

dualarımız seninle canım inşallah sağlıkla ve mutlulukla kucağına alcaksın prensesini az kaldı :)

İki Şehir Bir Meryem dedi ki...

yerim onu ya, ne büyük ne güle bi heyecan bu böyle:)

к♢к♢ş dedi ki...

Ben bile heyecanlandım ay!okadar yakın an meselesi ozaman bebişkonun gelmesi,hamilelikten sonra o stresi sıkıntıyı atlatamayan falan varmış inşallah atlatırsın eski fit haline dönersin mutlu mutlu yaşarsınız canım ailen ve bebişinle.

hayat paylaştıkça dedi ki...

İnşallah sağlıkla ve mutlulukla kucağına alırsın bebişinin mis kokusunu içine çekersin.çok az kalmış.maaşallah ona ve sana:)
sevgiler

AYSEL KAYA dedi ki...

Kybele Renkleri; cansın . çok sağol :=)


Nimocan ; seviom seni çok sağol darısı başına kıs :p


Boşnak Kızı; cnım benim çok teşekkür ederim. sana da şimdiden gönülden mutluluklar :)


İki şehir bir meryem ; eveettt çok güzel bir heyecan :)


Kokoş ; :) amin canım çok sağol. Kilolr gider ya inşallah :) yeterki bebeğimiz sağlıklı olsun :)

Hayat paylaştıkça ; çook teşekkür ederim canım desteğin için.sevgiler:)

Şeker Pembesi Blog dedi ki...

maşallah yeni anne olarak çok güzel bir duygu olduğunu söyleyebilirim.Hem sağlıkçı hem de yeni anne olmam yönünden istediğiniz herşeyi sorabilirsiniz.İnsan ilk döneölerde kafasında bir sürü soruyla karşı karşıya kalıyor

AYSEL KAYA dedi ki...

şeker pembesi blog ; canım öncelikle bloğuma hoş geldin desteğin için de çok teşekkür ederim aklıma takılan olursa sorarım tabiki:)tecrübe herşeyden üstündr:) sevgiler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...