17 Nisan 2013 Çarşamba

LA ROCHE POSAY ANTHELİOS SPF 50


Güneş yüzünü bir gösterip kaçmış olsa da önümüz yaz. Artık güneş koruma ürünlerimizi gün yüzüne çıkarmanın vakti geldi.
Bu ürünü ballandıra ballandıra anlatabilirim ama okadar üzgünüm ki kullanım tarihi geçmiş :S
Üzgün olmamın bir başka  sebebi de fiyatı :) Bu ürün Türkiye'de 50 tl civarında satılıyor. Ben lise döneminde Roaccutane tedavisi gördüğümde doktorum önermişti ve o zaman 50 tl ye almıştım. Yıl ozaman 2007'di.
2010'da Bulgaristan'a gittiğimde resimde görüdğünüz ürünü 20 tl'ye aldım desem!.. Şimdi içinde tonla ürün varken hem de ülkemizdeki fiyata oranla çok uygun fiyata almışken ben üzülmiyim de kim üzülsün?
Bulgaristan'dan aldığım için Türkçe açıklaması yok üzerinde ama yanılmıyorsam hassas,problemli,lekeli ciltlerin kullanımına uygun yüksek korumalı bir ürün.Yapısı alttaki resimde gördüğünüz gibi .Akışkan ve beyaz. Tek eksiği miktarı biraz fazla kaçırırsanız beyaz beyaz leke kalması. Cilde iyice yedirilmesi gerekiyor.
Ben kullandığım dönemde üzerine hiç makyaj uygulamadım ama kullananlar arasında üzerine makyajını uygulayanlar da varmış.

Malum hamilelik döneminin sonundayım,cildim zaten hassas,problemli ve lekeliydi hamileliğin verdiği lekeler de eklendi güzel bir koruyucu ürüne ihtiyacım var. Bu ürüne güveniyordum ama o da beni geçmiş tarihiyle sırtımdan vurunca lekelerimle başbaşa kaldım.
BANA BİR ÇARE DOSTLAR ; *BAŞKA HANGİ ÜRÜNÜ ÖNERİRSİNİZ BENİM CİLDİME YÖNELİK?







3 yorum:

KOVA KADINIYIM BEN ... dedi ki...

ben de renkli fondöten gibi olanını aldım.
bakalım memnun kalacak mıyım kullanan herkes memnun ama
umarım sen de memnun kalırsın

fazi dedi ki...

geçen yıl renkli olanı kullandım canım. ama bu yıl 2.sini aldığım ürünü tavsiye ederim muhteşem ben bayılıyorum kendisine.
AVENE Kapatıcı Güneş Koruyucu Spf 50+
seveceğini tahmin ediyorum. hamilesin ya bu da tamammen mineral düşün istersen öptüm

AYSEL KAYA dedi ki...

Kova kadınıyım ben ; ben de renklisi yok canım ama la roche zaten iyi bir marka genelde herkes memnun :)

Fazi; hemen inceliyim canım teşekkür ederim.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...