14 Nisan 2013 Pazar

MAYBELLINE NEW YORK 2'Sİ 1 ARADA GÖZ MAKYAJ TEMİZLEME LOSYONU



Blogger olarak yeni ürünler denemeyi severiz. Elimizdekiler bitse de farklı bir markanın x ürününü alsam diye can attığımız olur.

 Bu ürünü geçen seneden beri kullanıyorum.Çok makyaj yapan biri olmadığım için uzun süre bana dayandı. Uzun süredir elimde oluşu da dediğim gibi farklı marka merakımı artırmıştı. Gel gör ki ürünü bitirip başka bir markanın ürününü almış olsam da bu ürünü mumla arıyorum desem ;  Aycel sana mübah der misiniz? Yoksa ;   üzülme ben de senin gibiyim mi dersiniz ?

Bu ürün 2 fazlı, kullanmadan önce iki fazın birbirine karışması için çalkalamak gerekiyor. Bu temizleyicideki en çok sevdiğim özellikse göz makyaj temizleyici olmasına rağmen cilt makyajımı temizlemek için kullandığımda da çok güzel etki vermesi ve tahrişe yanmaya neden olmaması.
Ben genelde akşam bu ürünü kullandım. Kullanımdan sonra biraz yağlılık hissi bırakabiliyor ve özellikle gözlerim ürünü eminceye kadar yeni bir makyaja müsait durumda olmuyor.Akşam kullanmamın sebebi de bu. Kullanımdan sonra ben yüzümü yıkamayı tercih ettim ve sonrasında da kullandığım tonik ve nemlendiriciyle makyaj temizleme/ cilt bakım rutinimi bitirmiş oldum.

Elimdeki yeni aldığım ürün bitince tekrar seve seve alabileceğim etkisinden memnun kaldığım uygun fiyatlı bir temizleyici.

Bu üründen kullananınız var mı? Siz de benim kadar memnun muydunuz?


*Kişisel yorumlarımdır,firma ile herhangi bir bağım bulunmamaktadır.

4 yorum:

KOVA KADINIYIM BEN ... dedi ki...

ben de alıyım bari
ben genelde makyaj temızleme yagı kullanıyorum ama ucuz çantada taşımalık seyehatlere gore aklımdaydı almak teşekkür ederım

к♢к♢ş dedi ki...

Bu 8 martta aklımdaydı ama indirim olmadığı için almadım ne yazıkki gittim rossmandan aldım allahtan memnunum ondanda (:

AYSEL KAYA dedi ki...

Kova kadınıyım ben ; bu da uygun fiyatlı canım denemeye değer bence ben sevdim.

kokoş ; memnunsan problem yok. yeni bir ürün aalıp memnun kalmamak kadar kötüsü yok çünkü :)

- Karalamalarım - dedi ki...

Favori ürünlerimin başında geliyor.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...