11 Nisan 2013 Perşembe

ORİFLAME NİSAN KATALOĞUNDAN GÖZÜME TAKILANLAR


Oriflame nisan kataloğu intihar sebebim olabilir. Elimdeki %80 oriflame ürünlerini bitirdim son %20 kaldı ve zamanında tüm ürünler bitmeden alışveriş yapmıcam diye kendime verdiğim söz sınırlarımı zorluyor. Hele ki yeni çıkan ürünleri denemek için ölüp bitiyorum. Bu katalogtan da geçen ay kataloğunda yine çok beğendiğim istiyoruum dediğim  kalem ruj istek listemin başında.


Tender Care vişnelisini kullanıyorum şuan. Minicik kutusuna aldanmayın okadar bereketli ki. Hindistan cevizli yeni aromasını inanılmaz merak ediyorum.


 Giordani Gold Oriflameden ilk kullandığım ilk göz ağrım. Her zaman katalogta bulunmayışı sıkıntılı olabiliyor ama şu zamana kadar kullandığım en güzel Oriflame parfümlerimden. Bir diğer favorim  de Felicity.


Valla ne yalan söyliyim gül kokusuyla çok aram yok ama ambalajlar okadar albenili ki kullanmıcaksan bile beni almalısın diyor.


Bu banyo köpüğünü de çok merak ediyorum. Tatlımsı şekerli bir kokusu varmış gibi geliyor.

Benim gönlümü fetheden ürünler bu katalogtan bunlar.Siz de ürünlere göz atmak isterseniz Oriflamenin sitesinden online kataloğu inceleyebilirsiniz.


RESİMLER ; ORİFLAME ONLİNE KATALOĞUNDAN ALINTIDIR.

3 yorum:

makyaj kelebeği dedi ki...

Nisan kataloğundan bir çok sipariş verdim ama kalem rujlara cesaret edemedim.Sanırım açılmıyorlar.Resimde görülen kadarsa miktarı,fiyatına göre çok az.

к♢к♢ş dedi ki...

Oriflame bazı parfüm ve ürünleri güzel baya,kalemler benimde ilgimi çekti ama al al nereye kadar bilemedim(:benim bloğada beklerim sevgiler

AYSEL KAYA dedi ki...

makyaj kelebeği; aaa açılıp açılmadığını bilmiyorum ama açılıyordur ya açılmıyorsa çok saçma bir mantık olur kalem gibi yapmalarının :)

Kokoş; bloğuma hoş geldin ben de takipçinim, oriflamenin ben de parfümlerini çok beğeniyorum.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...