21 Nisan 2013 Pazar

ORİFLAME SILK/CASHMERE DEODORANT // BİTEN ÜRÜN İNCELEME


Koltuk altı deodorantları kullanımınızda herhangi bir takıntınız var mı bilmiyorum ama ben kışın roll-on'ları tercih ederken yazın stickleri tercih ediyorum. Yazın terleme oranımız daha fazla ve stickler kuru yapısıyla koltuk altında roll-on'lar gibi ıslaklık bırakmıyorlar.
Bu kış da can yoldaşım yine yeniden bir Oriflame ürünü olan Silk&Cashmere serisinden bu roll-on oldu. Bu serinin sadece roll-on u değil diğer tüm ürünleri de mükemmel.Hafif soft kokusu sizi temiz hissettirmeye yetiyor.
Elimdeki oriflame stoğunu bitirmeye çalıştığımı artık bilmeyeniniz yoktur. Bu ürün de tam zamanında bitti,çünkü dediğim gibi artık yaz geliyor ve elimde farklı bir markanın kullanmaya devam ettiğim roll-onu daha var o da bitince sticklerle yazı karşılıcaz.

İYİ PAZARLAR. :)



*Kendi görüşlerimdir.Firmayla herhangi bir bağlantım yoktur

2 yorum:

makyaj kelebeği dedi ki...

Bende severek kullanıp beğenmiştim geçen yıllarda.Bu serinin birde masaj jeli vardı, harika kokuyordu ama kaldırıldı sanırım.

Kybele Renkleri dedi ki...

Arkadaşım Oriflame temsilcisi, daha yeni baktım kataloğa dikkatimi çekmemişti bu seri. Katalog elime geçtiğinde inceleyim bakalım, bana roll-on dayanmıyor ki Aysel'cim, çok seviyorum..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...