16 Nisan 2013 Salı

ORİFLAME TIRNAK MASAJ YAĞI // BİTEN ÜRÜN İNCELEME


Oriflame'nin Giordani Gold serisinde ne kadar ürün varsa hepsi favorim. Bu tırnak masaj yağını Oriflame danışmanlığı yaptığım süre boyunca Türkiye kataloglarının hiç birinde görmedim. Bana denk gelmemiş olabilir ama eğer Türkiye'de satışa sunulmamış ürünse bence mutlaka burada da olmalıydı. Ben 2010'da Bulgaristan'a gittiğimde almıştım bu ürünü. Size oriflame delisi olduğumu söylüyorum da inanmayanınız varsa anlamış olsun. Hangi akla hizmet yurt dışına gidince bir ton farklı ve ucuz marka/ürün varken zaten danışmanlığını yaptığın markadan alışveriş yaparsın ki? :=)
Neyse gelelim ürünün güzelliğine ; alttaki resimde gördüğünüz ucun tam ortasında delik var ve alttan çevirdikçe ürün ordan çıkıyor. Resimde görülen yuvarlak yüzeylerle de ürünü tırnaklarınıza masaj yaparak yediriyorsunuz.
Bulgaristan'dan aldığım için üzerinde Türkçe açıklaması yok bu yüzden ürünün vaadleri neler bilmiyorum ama benim tırnaklarım kat kat kırılır bu ürünü kullandıktan sonra  tırnakları güçlendirip bir kaç gün o kırık katların görünümü hafiflettiğini gözlemledim.
 Benim manikürümde olmazsa olmazlarımdandı.  Malesef bitti..:(

Bunun gibi memnun kaldığınız bildiğiniz ürün önerilerinizi bekliyorum. 



5 yorum:

designbyD dedi ki...

Aycelcim uzun süredir tırnaklarımın kat kat olup soyulması derdi ile cebelleşiyorum.Ne yaptıysam olmadı.Bir de bu ürünü deneyeyim bulursam.
Tabi yinede bu tür sıkıntıların içten kaynaklandığını düşünüyorum(Vitamin mineral eksikliği, kansızlık vs...) Mümkün olduğunca içten takviye yapmak gerek aslında.
Tavsiye için teşekkürler:)

makyaj kelebeği dedi ki...

Bende blogunu oriflame ürünü hakkında yorum ararken keşfetmiştim.Paylaşım için sağol canım.

AYSEL KAYA dedi ki...

designbyD; aynı sorun bende de yıllardır var ve dediğin gibi tamamen içten takviyelerle geçebilcek gibi . bu ürün o sorunu geçirmiyor ama sadece bakım yaptığı için en fazla 2 gün görünümü hafifletiyor. ya da bunu kullandıktan sonra oje sürersen pürüzsüzlüğünden oje kırık katları belli etmiyor ama kesin çözüm deil malesef :(


makyaj kelebeği; ne demek canım elimden geldiğince sevdiğim ürünleri paylaşıyorum :)

the bircan dedi ki...

güzel bir ürünn :) banada bekelrım sevgiler..tatlım.

BOŞNAK KIZI dedi ki...

canım paylaşım için çok teşekkürler ben de mutlaka denicem :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...