25 Nisan 2013 Perşembe

SEBAMED MULTI PROTECT SUN LOTION +50 // YARDIM LÜTFEN




Blogcanlarım,ciğerlerim derdime dermanımı anca sizde bulurum dedim. Koştum ürünümü fotoğrafladım.
Ürün Sebamed'in 50 faktörlü güneş koruma kremi. Geçen sene bayıla bayıla kullandım. Yıllarını Antalya'da geçirmiş olmama rağmen güneş kremleriyle aslında nerdeyse hiç aram yok haliyle çillerim//güneş lekelerim mevcut. Gerçi ben seviyorum onları ama sağlımız açısından güneş kremi kullanmanın önemi de oldukça büyük.
Neyse ürün bildiğiniz yüksek koruma faktörlü güneş kremi , ben dediğim gibi severek kullandım ama gelelim benim kafamı kurcalayan kısma ;

*Bu ürünü geçen sene yazın aldım. Önünde arkasında son kullanım tarihi yok. Sizce bu sene kalan ürünü güvenle kullanabilir miyim? Bu güneş koruma ürünlerinin son kullanım tarihleri konusunda bilgisi olan varsa yorumunu da esirgemezse ne güzel olur :)


5 yorum:

к♢к♢ş dedi ki...

Ayselcim aynı sorun bendede varr malesef nivea'nın güneş kremi var ve son kullanma tarihi yok 12 ay diye biliyorum ben ama genede tereddütlüyüm işte :/Kokusunada baktım aynı renginde de sorun yok bilemiyorum...

merve leylak dedi ki...

hayatm genelde 1 sene oluyor ömürleri etkisini kaybediyorlar sonra dye biliorum ben

herşey tadında dedi ki...

gönül rahatlığı ile kullan canım
ben 16 yaşımdan beri 2 senede bir alırım ee anca bitiyor
hiçbir yan etkisinide görmedim
benim şuanki baby seba med buarada.

Özlem dedi ki...

2 sene diye biliyorum ben, bence kullanabilirsin.

AYSEL KAYA dedi ki...

kokoş; kokusunda evet problemli deil gibi ama tereddütlüyüm.

mervecim ; valla yedek alıcam sanırım ben de cesaret edemyrm kllanmaya ama yne de emin değilim,


herşey tadında; canım yedek alıcam ama önceliği buna vericem byk ihtmal


Özlem ; sanırım zamanı daha var dediğin gibi 2 sene dolmadığı için kokusunda da problem yok şmdlk

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...