26 Nisan 2013 Cuma

SYOSS RENK KORUYUCU SAÇ KREMİ // BİTEN ÜRÜN İNCELEME


Bugünkü biten ürün inceleme yazımda bana eşlik eden ürün; Syoss renk koruyucu saç kremi. Aslında bu ürünü şampuanıyla birlikte göstermem daha mantıklı olurdu ama şampuanları her zaman kremlerden daha önce bitirdiğim için şampuanın kutusu malesef elimde değil.
Bu kremi şampuanıyla birlikte kampanyalı dönemde almıştım. Saç ürünlerinde kullandığım markaların aynı olmasına dikkat ederim. Şampuanım anya kremi konya  bakım zımbırtısı hoppa falan pek hoşuma gitmiyor. Etkilerini birlikte kullanımda daha iyi verdiklerini düşünüyorum.
Amma uzattım sadete gelip üründen bahsetcek olursam ; ben çok çok çok severek kullanmıştım. Saçtaki boyayı ne kadar koruyordur bilemiyorum ama ışıltı verdiği, kolay tarama sağladığını söyleyebilirim.
Fiyat/performans karşılaştırmasında da oldukça başarılı. Çok uçuk fiyatlara satılan bir ürün değil aynı zamanda gramajı da oldukça fazla.

Şuan farklı marka şampuan ve krem kullansam da bir gün saçlarımı tekrar boyattığımda düşünmeden alabilceğim bir ürün.

İçeriğini merak edenler için görsel de aşağıda.

Hayırlı Cuma'larr :)

3 yorum:

makyajlı kareler dedi ki...

ben şampuanını kullanmıştım dökülme yapmıştı bende ama saç kremi için birşey diyemeyeceğim

к♢к♢ş dedi ki...

Ay yokya neresi güzel şunun ilaç gibi kokusuda var bizde hala duruyor bitmedi gitti şu saçma saç kremi vala yakın olsan sana verirdim canım hiç değilse ziyan olmazdı :))

AYSEL KAYA dedi ki...

makyajlı kareler; şampuanını ben 3. kutudan snra brktım ilk iki kullanım iyiydi ama sonra hamilelikte pek etkisini göremediğim için brktm

kokoş; :)) kokusunu hatrlayamıorum şuan uzun zaman oldu kullanalı ama iyiydi ya :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...